أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۵۴۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۹     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، هادی شکوری در مورد باخت برابر تراکتور به "ورزش سه "می گوید: بازی خوبی ارائه دادیم اما متاسفانه در نیمه دوم با حواشی که هواداران تبریزی به وجود آوردند تمرکزمان بهم ریخت البته نمی خواهم با بیان این مسئله ضعف های خودمان را پوشش دهم ما هم نباید تحت تاثیر جو قرار می گرفتیم.

او در مورد رویارویی با پرسپولیس ادامه می دهد: ما به این مسئله توجه نمی کنیم که پرسپولیس الان کمی ضعیف شده، به قول معروف "شیر همیشه شیر" است. استقلال و پرسپولیس همیشه بزرگ هستند.

مدافع صبا راجع به این که اگر گل بزند چهار نشان می دهد یا نه اضافه می کند: چهار نشان نمی دهم چون دوست ندارم به حاشیه بروم.اما دو تز دیگر در ذهنم دارم می خواهم اگر گل زدم یک کار جدید انجام دهم اگر هم گل نزنم به بچه ها می گویم بجای من حرکت ویژه را انجام دهند البته الان نمی گویم که بی مزه نشود.

او در مورد پیش بینی بابت نتیجه می گوید: نتیجه را نمی توانم پیش بینی کنم اما با تمام قدرتمان جلومی رویم. کاش که پرسپولیسی ها در دوران اوج شان با ما بازی داشتند که اگر ما پیروز شدیم بردمان لوس نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها