کد خبر: ۲۴۶۵۴۳
زمان انتشار: ۲۱:۱۹     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، اسدی در خصوص شرایط گسترش بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان و دیدار با استقلال به خبرنگار "ورزش سه" گفت: نمی‌ دانم این چه قرعه ای است که به گسترش خورده چون برای سومین بار است که به اهواز می‌ رویم بازی های اول فصل مهم است که امتیاز بگیریم اما تیم ما بازی های سختی را داشته، درست است که آخر فصل میزبان هستیم اما در پایان فصل تیم ها به هماهنگی لازم رسیده اند و امتیاز گرفتن سخت است. برای بازی با نفت مسجدسلیمان خیلی سختی کشیدیم و فکر می‌ کنم 4 روز در راه بودیم! مقابل نفت بازی خوبی انجام دادیم و فقط 5 دقیقه اول بازی حریف فشار آورد، روی یک اشتباه فردی گل خوردیم و آنها 10 نفره شدند به همین خاطر نفتی ها خیلی وقت کشی می‌ کردند اما توانستیم بالاخره یک امتیاز بگیریم و این بهتر از باخت است. ما برای 3 امتیاز رفته بودیم و تیم جوانی داریم و زمان می‌ برد با هم هماهنگ شویم.

اسدی در رابطه با بازی استقلال هم صحبت کرد: بازیکنان ما انرژی ویژه ای برای این بازی دارند و تفکر نباختن به خوبی در تیم ما جا افتاده است، به نظر من نباختن هم هنر است در این چند بازی بازیکنان خیلی با انگیزه صحبت کردند و برای بازی با استقلال آماده هستم. البته استقلالی ها بعد از 3 برد پیاپی روحیه خوبی دارند و کار ما سخت است. ما هم بی کار نبودیم و این چنند روز نقاط ضعف و مثبت استقلال کار کردیم. فکر می‌ کنم استقلال در خط هافبک و فوروارد خیلی قوی است و ما نمی‌ خواهیم به آنها اجازه نفوذ بدهیم ضمن اینکه استقلالی ها روی سانتر از جناحین هم خطرناک هستند. فکر و ذکرمان نباختن است اما کارمان راحت نیست. پارسال هم با تراکتور کارهای بزرگی کردیم و همین استقلال را 3 بر یک در تهران بردیم. پس می‌ توانیم نتیجه خوبی بگیریم، بچه های جوان تیم می‌ خواهند در این بازی که پخش مستقیم است خودشان را نشان دهند.

اسدی در مورد استقلالی نشدنش هم گفت: قسمت نبود به استقلال بروم و الان دوست دارم با گسترش موفق شوم. صددرصد برای امیرخان گل می‌ برم، ایشان مربی سال های قبل من هستند و احترام زیادی برایشان قائلم. امیرخان برای اولین بار من را به تیم‌ملی‌ دعوت کرد و برگردن من حق دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها