کد خبر: ۲۴۶۵۴۹
زمان انتشار: ۲۱:۲۴     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
سرمربي گسترش فولاد شکست دادن استقلال را محال نمي‌داند.
به گزارش پایگاه 598، مهدی تارتار در این باره به خبرنگار "ورزش سه" گفت: در اینکه استقلال تیم قدرتمندی است و مهره های تاثیرگذاری دارد شکی نیست ولی در فوتبال هیچ چیز بعید نیست. استقلال تیم قدرتمندی است اما بردن این تیم اصلا دور از ذهن نیست.

تارتار ادعا می‌کند که در بازی با استقلال برای 3 امتیاز به میدان می‌ روند: ما در تمام بازی ها برای برد به زمین می‌ رویم این را من اول فصل هم گفته ام و مطمئن باشید در بازی با استقلال هم طوری به میدان می‌ رویم که برنده بازی باشیم.

گسترش فولاد هماکنون با 6 امتیاز در جدول رده بندی لیگ‌برتر قرار دارد. تارتار از وضعیت تیمش کاملا راضی است: من قبول دارم که گرفتن 6 امتیاز از 5 بازی ایده آل نیست ولی اگر به بازی های که ما انجام داده ایم دقت کنید می‌ بینید که نتیجه های ما هم آنقدر ناامیدکننده نیست. ما در گرمای وحشتناک اهواز با فولاد و استقلال این شهر بازی کرده ایم، در خانه هم با تیم هایی مثل پیکان و سپاهان بازی کردیم که نتایج بدی نگرفتیم. فکر می‌ کنم از بعد از بازی با استقلال بازی های ما کمی سبک می‌ شود و کار ما راحت تر می‌ شود.

مهاجمان گسترش فولاد تا اینجای فصل فقط 3 گل زده اند که این نمی‌ تواند آمار خوبی باشد با این حال تارتار از عملکرد تیمش دفاع می‌‌کند: همانطور که گفتم ما بازی های سختی انجام داده‌ایم و به همین دلیل آمار گلمان کمی پایین است. ما مهاجمان خوبی داریم و صددرصد می‌ توانیم در هفته های بعدی آمار گلزنی مان را بهتر کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها