أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۵۵۲
زمان انتشار: ۲۱:۲۵     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در واکنش به انتقادهايي که به قرارداد علي دايي مي‌شود گفت: چرا کسي نسبت به حضور ژوزه و قرارداد او اعتراض نکرد؟
به گزارش پایگاه 598، به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس امروز در مصاحبه با رسانه ها خبر از ادامه فعالیتش در باشگاه سرخپوش تهرانی داد.

متن کامل اظهارات رحیمی را بخوانید:

هیچ اولتیماتومی به دایی ندادم
مشکلات پرسپولیس حل خواهد شد و صحبت‌ها مبنی بر دادن اولتیماتوم به کادر فنی به هیچ عنوان صحت ندارد. من از هواداران می‌خواهم صبور باشند و مطمئن باشید با اضافه کردن چند بازیکن جدید تیم پرسپولیس تقویت خواهد شد.

حل مشکل پولادی از طریق فدراسیون
به پولادی پیشنهاد دادیم اگر مشکلات و یا اختلافاتی وجود دارد می‌تواند آن را از طریق فدراسیون فوتبال حل کرد و هر تصمیمی که در آنجا گرفته شود، به آن احترام می‌گذاریم.

از یارگیری راضی ام
من هنوز هم می‌گویم از این یارگیری راضی هستم و به بازیکنانی که در حال حاضر بازی می‌کنند احترام می‌گذارم. مطمئن باشید با برنامه‌ریزی مشکلات پرسپولیس حل خواهد شد.

8.5 میلیارد صحت ندارد
من نمی‌دانم این مبلغ 8 و نیم میلیارد تومان از کجا آمده است. قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس کاملا شفاف است و در این بین قرارداد علی دایی از همه شفاف‌تر است. این قرارداد از قبل بسته شده و ما به آن احترام می‌گذاریم.

به علی دایی احترام می گذاریم
نمی‌دانم چرا زمانی که قرارداد ژوزه با مبلغ بیش از یک میلیون و 700 هزار یورو ( 7 میلیارد تومان) بسته شد، هیچ کس نسبت به آن اعتراضی نکرد؟ یا وقتی که علی دایی توانست با نایب قهرمانی سهمیه آسیا را به دست آورد، کسی نسبت به او انتقادی به عمل نیاورد اما بعد از کسب دو نتیجه ضعیف همه نسبت به او اعتراض می‌کنند. با قاطعیت از سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حمایت می‌کنیم. در این میان بحث فقط بر سر علی دایی نیست. او سرمربی تیم است و ما به او احترام می‌گذاریم.

استعفا نمی دهم
 من سرکارم هستم و استعفایی به جایی نداده ام . اگر کاغذی در این باره دارید  آن را به من نشان دهید.

بازیکن خارجی می گیریم 
 تعدادی بازیکن را دیده‌ایم و منتظر نظر علی دایی در این مورد هستیم. البته ما نمی‌توانیم بازیکن داخلی جذب کنیم و باید حتما سراغ بازیکنان خارجی برویم.

مشکلات پرسپولیس به این دولت مربوط نیست
دکتر گودرزی به عنوان بالاترین مقام ورزش کشور اعلام کرد که در هرجا که به مشکل بربخوریم به ما کمک می‌کند. البته مشکلات پرسپولیس مربوط به این دولت و این وزیر نمی‌شود. در این 33 سال شاهد موارد من درآوردی بسیاری بودیم. مشکلات زیادی بود که بسیاری از آن‌ها ربطی به این دولت ندارد.بحث بدهی‌ها در طول 5 – 6 ماه اخیر همواره مطرح بوده. فراموش نکنیم که پرسپولیس و استقلال در شرایطی هستند که همه باید به آنها کمک کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها