يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۶۶۰۰
زمان انتشار: ۲۳:۱۷     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
پسر شروری که به حالت نیمه عریان اقدام به شکستن شیشه‌ مغازه‌ها و خودزنی می‌کرد، توسط ماموران طی تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساعت 20 شب گذشته ماموران کلانتری 116 مولوی از طریق تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیس تهران بزرگ از تخریب شیشه چندین مغازه در خیابان هرندی مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع راهی محل شدند.


ماموران پس از استقرار در محل مشاهده کردند فردی به نام "فرید فری" مستانه به صورت نیمه عریان اقدام به عربده کشی و تخریب شیشه‌های مغازه‌های شهروندان می‌کند و با شیشه‌های شکسته به سر و صورت خود می‌زند که ماموران با دیدن این وضعیت وارد عمل شده و اقدام به شلیک دو تیر هوایی کردند.


متهم پس از شلیک پلیس هوشیار شد و توسط یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری می‌شود که سریعا تمامی واحد های گشتی منطقه به صورت آماده باش قرار می‌گیرند و طرح مهار به اجرا گذاشته می‌شود. در ادامه ماموران با بهره گیری از منابع اطلاعاتی خود، متهم را در یکی از پارک‌ های منطقه ردیابی کرده و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و جهت تحقیقات به کلانتری منتقل می‌کنند.

سرهنگ صیف الله نوایی رئیس کلانتری 116 مولوی درباره این خبر گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته از متهم مشخص می‌شود، وی سوابق متعدد شرارت و شرب و خمر در ملاء عام دارد که پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها