أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۶۰۵
زمان انتشار: ۲۳:۲۴     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
داستان مهرداد پولادی و پرسپولیس همچنان پیچیده و مبهم باقی مانده است.
به گزارش پایگاه 598، با این حال مهرداد پولادی که دو سه روزی در تهرن و کرج به سر می برد دوباره به قطر برگشته تا پیگیر کارهای پیوستنش به  تیم الشحانیه باشد.


از طرفی وکیل این بازیکن  به باشگاه قطری اعلام کرده نامه ای از فیفا خواهد گرفت  و برای این باشگاه ارسال می کند تا ثابت شود پولادی بازیکن آزاد است و می تواند بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات و البته  نقض نامه فدراسیون فوتبال ایران با آنها قرارداد ببندد.


در عین حال مهرداد پولادی  توافقنامه امضا شده با باشگاه قطری را در اختیار دارد  و به قطری ها گفته اگر با او قرارداد نبندند به فیفا شکایت خواهد کرد.مسوولان الشحانیه هم اعلام کرده اند  از آنجایی که او بازیکن آزاد نیست و قرارداد دارد نمی تواند به فیفا شکایت کند چون فیفا مطلع است که این بازیکن با تیم دیگری قرارداد داشته  و در همان زمان با تیم دیگری توافق کرده است.

 

آی اسپورت

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها