يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۶۶۲۵
زمان انتشار: ۰۵:۰۰     ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
یک زن انگلیسی که به همراه همسر و پسرش به تکفیری‌های داعش پیوسته است اعلام کرد که می‌خواهم نخستین زنی باشم که عملیات تروریستی در بریتانیا یا آمریکا انجام می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ابنا: در پی کشته شدن «جیمز فولی» روزنامه‌نگار و خبرنگار آزاد آمریکایی به دست داعش، یک زن ۲۲ ساله انگلیسی قول داد که اعدام‌های این گروه تروریستی را ادامه داده و به اولین زنی تبدیل شود که اسیران غربی در سوریه را می‌کشد.

«خدیجه داره» که ساکن لندن است، با یک مرد سوئدی با نام «ابوبکر» که از تکفیری‌های داعش است، ازدواج کرده است.

ابوبکر و خدیجه در سال ۲۰۱۲ به سوریه رفتند و هم‌اکنون به همراه پسرشان با اعضای این گروه تروریستی زندگی می‌کنند.

خدیجه با نام «مهاجر شام» در توئیتر مطلب می‌نویسد و علایقش را برای اقدامات تروریستی در سوریه بازگو می‌کند. در یکی از پیام‌های توئیتری وی که هم‌اکنون مسدود شده است، آمده است: «من می‌خواهم اولین زن انگلیسی باشم که یک تروریست انگلیسی یا آمریکایی را می‌کشد.»

وی نوشته است: صحنه‌های هیجان انگیز قتل روزنامه‌نگار آمریکایی را دیدم. می‌خواهم با افتخار تکبیر بگوییم: ‌الله اکبر، احسنت، اعتقاد دارم هیبت پوشالی بریتانیا متلاشی شد... ‌ها‌ها! می‌خواهم نخستین زنی باشم که عملیات تروریستی در بریتانیا یا آمریکا انجام می‌دهد.

فیلم منتشر شده توسط داعش از قتل جیمز فولی بار دیگر توجه‌ها را به سمت تروریست‌های خارجی که در سوریه می‌جنگند، معطوف کرد. در این فیلم مردی نقاب‌پوش با لهجه‌ای انگلیسی صحبت می‌کند و دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس گفته است که این فرد احتمالاً انگلیسی است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها