يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۶۶۸۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) جشن بانوان طلایی سپاهان در هتل آسمان برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، جشن گرامی‌داشت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در سالن اجتماعات هتل آسمان برگزار شد.

در این جشن علاوه بر تعداد بسیاری از بانوان هوادار سپاهان پیشکسوتان، مدیران، مربیان و برخی از بازیکنان تیم سپاهان حضور داشتند.

در این جشن برنامه‌هایی چون اجرای زنده خوانندگان سپاهانی، سخنرانی پیشکسوتان و بازیکنان، تجلیل از بانوان مقام آور باشگاه سپاهان و همچنین قدردانی از زحمات مدیران ارشد تشکل بانوان اتحادیه هواداران سایبری سپاهان اجرا شد.

از نکات جالب توجه سخنرانی یکی از روحانیون بود که با شوخی‌های مجری برنامه حاضرین در مراسم جشن را بر سر ذوق آوردند.

کرانچار نیز یکی از مدعوین این جشن بود که پس از مدتی این مراسم را ترک کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها