کد خبر: ۲۴۶۷۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۰۶ شهريور ۱۳۹۳

آخرین تمرین استقلال قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد از ساعت 18 دیروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد. در این تمرین هاشم‌ بیک‌زاده غایب بود. حنیف‌ عمران‌زاده بعد از 6 هفته دوری از تمرینات آبی‌پوشان از دیروز خود را به کادر فنی معرفی کرد. او با مدل موی جدید به ورزشگاه آزادی آمد که همین موضوع موجب تعجب استقلالی‌ها شده بود. خسرو حیدری که بعد از دیدار مقابل پیکان در تمرینات شرکت نکرده بود در تمرین پا به پای دیگر بازیکنان حضور داشت.

در ابتدای تمرین قلعه‌نویی طی صحبت‌هایی پس از خوشامد به حنیف عمران‌زاده و آرزوی سلامتی برای تک تک بازیکنان این تیم به آنها گفت خواهش می‌کنم پیروزی مقابل پیکان را فراموش کنید چون آن مسابقه به تاریخ پیوسته است.

در حالی که بازیکنان استقلال مشغول گرم کردن بدن‌های خود بودند خسرو حیدری، آندو تیموریان و برهانی چند دقیقه‌ای با امیر قلعه‌نویی صحبت کرده و سپس به سایر بازیکنان اضافه شدند. بعد از این اتفاق سرمربی تیم استقلال نزد فرزندان جاسم کرار، امیرحسین صادقی و پژمان نوری رفت و با آنها خوش و بش کرد.

چند نفر از طرفداران استقلال در حین تمرین نزد قلعه‌نویی آمدند و خواستار گرفتن عکس یادگاری با او شدند. محسن فروزان زودتر از سایر بازیکنان به تمرین آمده بود و کار اختصاصی انجام می‌داد. در بخش اول پس از گرم کردن بدن‌ها بازیکنان زیر نظر همدانی، عالمی، زرینچه و فکری آقاوسط را انجام دادند و در بخش پایانی فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشتند. همچنین استقلالی‌ها ضربه به دروازه و تمرین چارچوب شناسی را انجام دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها