أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۷۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۰۶ شهريور ۱۳۹۳

پرسپولیس فقط ظاهرا مدیرعامل دارد وگرنه شاید حال و روزش بهتر از این بود که امروز می‌بینیم. علیرضا رحیمی حدودا چهار ماهی است عنوان مدیریت باشگاه بزرگ پایتخت را پذیرفته تا ویرانه برجای مانده از دوران رویانیان را بازسازی کرده و سر و سامانی دهد اما این مدیر اصفهانی نه تنها در این راستا گامی بر نداشته که با مخفی شدن در پستو و انفعال بیش از حد عملا تیم پرسپولیس را در بحران رها کرده و به حال خود واگذاشته است.

رحیمی در این بحرانی که دامن پرسپولیس را گرفته مقصر است حتی به اندازه علی دایی و تک تک اعضای این تیم. 

خلعتبری به سادگی از دست رفت

رحیمی به سادگی تمام‌تر محمدرضا خلعتبری را از دست داد. بازیکن ملی‌پوشی که در پروسه‌ای عجیب و غریب سر از باشگاه قبلی آقای رحیمی در اصفهان در آورد و به راحتی هر چه تمام‌تر سپاهانی شد. حال این سوال را باید از آقای مدیر پرسید که مگر پرسپولیس برای محمدرضا خلعتبری کم هزینه کرده بود؟ مگر هوادار پرسپولیس برای به چنگ آوردن این بازیکن از تیم اماراتی کم خون دل خورده و در انتظار نشسته بود؟ آقای رحیمی شما یک جواب ساده به ما بدهید که چطور بازیکن تاپ ملی‌پوشی که یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت را دودستی به سپاهانی‌ها تقدیم کردید؟ اجازه می‌دهید اگر جواب درستی برای این سوال‌ها نداشتید به شما شک کنیم که خودآگاه یا ناخودآگاه به باشگاه سابق تان کمک کرده اید تا قوی‌تر شود و باشگاه فعلی تان را تضعیف کرده‌اید؟

سکوت در جدایی مهرداد پولادی

علیرضا رحیمی مدیر منفعلی است چون در داستان مهرداد پولادی و قراردادش عملا سکوت کرده و کاری انجام نداده است. در تمام این سه هفته که ماجرای جدایی پولادی از پرسپولیس بیخ پیدا کرده رحیمی می‌گوید پولادی باید برگردد و در تمرینات شرکت کند. حتی آقای مدیرعامل اعلام کرده از دست این بازیکن ناراحت است اما باید از ایشان پرسید دلخوری و ناراحتی شما از پولادی به چه کار پرسپولیس می‌آید؟ آقای رحیمی چرا دنبال پولادی نمی‌روید؟ چرا اقدام عاجل و مفیدی برای بازگرداندن این بازیکن ملی‌پوش به تیم خود آن هم با ادله و مدارکی که در دست دارید انجام نمی‌دهید؟


 

علیرضا رحیمی شخصیت محترم و مثبتی دارد اما حرف ما با شخص علیرضا رحیمی نیست. با مدیرعامل باشگاه بزرگ پرسپولیس حرف داریم که از زمان آمدنش به باشگاه تا الان که حدود 4 ماه گذشته هیچ اتفاق خوبی نیفتاده است. حال با توجه به این انفعال خسته کننده و دردآور وقتی که به عقب برمی‌گردیم و کارنامه او را برانداز می‌کنیم با خود این سوال را مطرح خواهیم کرد که او در سپاهان چگونه مدیریت کرد؟ جواب دادن به این سوال دشوار نیست چون در این باشگاه هم پول بیشتری وجود داشت هم رسانه‌ها آنقدر روی اتفاقاتش فوکوس نمی‌کردند وگرنه علیرضا رحیمی سپاهان به احتمال فراوان چیزی بیشتر از رحیمی پرسپولیس نداشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها