يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۶۷۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۰۶ شهريور ۱۳۹۳

فصل پیش را به یاد دارید؟ آن روزها که امیر قلعه‌نویی بابت نداشتن بازیکنان ملی‌اش چقدر آه و ناله می‌کرد؟ بازیکنانی که به سبب فشار بازی‌ها مدام مصدوم می‌شدند. یکی‌اش همین خسرو حیدری بود که از لحاظ استقامت بدنی اوضاع چندان مطلوبی ندارد و بازیکن شکننده و فاقد انسجام عضلانی لازم محسوب می‌شود.

خسرو حیدری که ضعف بدنی بزرگترین ایراد او محسوب می‌شود و اصولا بازیکنی فانتزی است که اوج کارآیی‌اش را همواره در بازی‌های باشگاهی دیده‌ایم و نه بازی‌های ملی دوباره با مصدومیت مواجه شده و این آسیب‌دیدگی در حالی دوباره امیر قلعه‌نویی را نگران کرده که می‌بینیم تنها پنج هفته از بازی‌های لیگ گذشته است. نیمه دوم بازی با پیکان خسرو حیدری از میدان بیرون رفت و جای خود را به رمضانی داد. پس از بازی درباره میزان مصدومیت حیدری حرف‌های زیادی زده نشد اما پیدا بود که مشکل حیدری دوباره جدی است و شاید این بازیکن نتواند در بازی آینده برای استقلال بازی کند.

پیش‌بینی‌ها درست بود و میرشاد ماجدی هم در مصاحبه‌ای بودن حیدری در ترکیب استقلال را منوط به دستور نهایی پزشکان دانست و وضعیت این بازیکن را چنین روایت کرد: «کادر پزشکی در تلاش است تا هر چه سریعتر مشکل خسرو حیدری را حل کند و او را به بازی روز جمعه برساند. رسیدن یا نرسیدن حیدری به بازی آینده تیم هنوز مشخص نیست.»

حضور خسرو مشخص نیست و احتمالا اینطور خواهد شد که امیر قلعه‌نویی برای حفظ بازیکن موثرش در هفته‌های ابتدایی لیگ بازیکن دیگری را وارد ترکیب اصلی خواهد کرد. با بازگشت احتمالی تیموریان به ترکیب اصلی استقلال محتمل است که مهدی کریمیان به‌عنوان هافبک راست ایفای نقش کند یا شاید هم خود آندو که سابقه بازی در این پست را دارد به هافبک راست برود.

امیر قلعه‌نویی چندان دستش خالی نیست و بازیکنان کافی در اختیار دارد که جایگزین مهره‌های اصلی‌اش کند اما شاید مصدومیت‌های خسرو حیدری از جهت تکرار ذهن قلعه‌نویی را مشغول کند. خسرو بازیکنی است که پتانسیل مصدومیت‌های پی در پی را دارد که این شرایط حاصل ضعف جسمانی و فقدان استحکام بدنی این بازیکن است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها