يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۶۷۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
چهاردهمین تجمع حزب‌ الله سایبر که در محل نمایشگاه‌ رسانه‌های دیجیتال در حالی برگزار شد که با حاشیه‌های جالبی همراه بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در حاشیه نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، چهاردهمین تجمع حزب الله سایبر با هدف حمایت از غزه برگزار شد و علی اکبر رائفی‌پور، پژوهشگر و محقق کشورمان در این مراسم به سخنرانی پرداخت.

 

رائفی‌پور در ابتدای سخنانش با بیان اینکه ما ایرانی‌ها اخلاق بدی داریم و آن اخلاق بد این است که تا زمانی که کار برای‌مان سخت نشود حرکتی انجام نمی‌دهیم، افزود: اما وقتی حرکت کنیم دیگر کسی جلودار ما نیست.

 

وی به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص مقابله با جنگ نرم اشاره و بیان کرد: آنچه که از منبر معاویه گفته می‌شد را امروز از بی بی سی می‌شنوید.

 

این پژوهشگر در ادامه به موضوع ایران‌هراسی پرداخت و گفت: دشمنان با اقداماتی که علیه کشورمان انجام می‌دهند نام ایران را در دنیا بیشتر بر سر زبان‌ها می‌اندازند.

 

* ریاست جمهوری حاج قاسم سلیمانی بر پنج کشور

رائفی‌پور در بخش دیگری از سخنانش به درخواست‌های برخی افراد از سردار قاسم سلیمانی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری اشاره و تصریح کرد: این افراد از کسی که ریاست جمهوری پنج کشور را بر عهده دارد می‌خواهند که بیاید و تنها رئیس جمهور یک کشور (ایران) باشد.

 

وی همچنین با اشاره به وضعیت کنونی عراق گفت: تا هفته دیگر داعش در عراق جمع می‌شود و نهایتاً موصل در اختیار داعشی‌ها خواهد ماند.

 

* کوچکترین نقاش جهان اسلام

در حاشیه سخنرانی رائفی‌پور، کودک شش و نیم ساله‌ای به نام محمدعلی کهتری، مظلومیت مردم غزه را بر تابلوی نقاشی به تصویر کشید.

 

مجری برنامه در معرفی این کودک، از او به‌عنوان کوچکترین نقاش جهان اسلام یاد کرد.

 

* هم‌خوانی مردم با حامد زمانی

در بخش پایانی این مراسم، "حامد زمانی" خواننده ارزشی و انقلابی به اجرای قطعه راز روشن با موضوع شهادت دانشمند هسته‌ای شهید مصطفی احمدی روشن پرداخت.

 

زمانی سپس قطعه دیگری را با نام "فریاد فردا" اجرا کرد. جمعیت گسترده حاضر در سالن، حامد زمانی را در اجرای این قطعه‌ها همراهی می‌کردند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها