يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۶۷۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
در پي شکايت یک خانم، مراتب در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.
به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار گفت: با تلاش ماموران پليس فتا شهرستان سبزوار خراسان رضوي فردي که با سرقت اطلاعات کارت عابر بانک خواهر ناتني اش اقدام به برداشت غيرمجاز از حسابش کرده بود شناسايي و دستگير شد.


سرهنگ آزادواری فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار در تشريح اين خبر گفت: در پي شکايت خانمي مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانکي اش به مبلغ يک ميليون و پانصد هزار ريال توسط فرد يا افراد ناشناس، مراتب در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار ادامه داد: در اين راستا شاکي براي تحقيقات بيشتر به پليس فتا شهرستان دعوت شد و در خصوص نحوه اطلاع از خالي شدن حساب و برداشت وجه از آن گفت، مشخصات بانکي اش را در اختيار كسي قرار نداده و هرگز رمز دوم هم نداشته و ايجاد نکرده است.

 

سرهنگ آزادواری افزود: پس از بررسي هاي کارشناسان و استعلامات گرفته شده از مبادي ذيربط سرنخ هايي از متهم بدست آمد و تحقيقات پليسي در اين خصوص حاكي از آن بود که متهم برادر ناتني شاکي مي باشد.

 

فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار خاطرنشان كرد: متهم به پليس فتا احضار شد كه پس از انجام تحقيقات و بازجويي هاي اوليه، او با مشاهده ادله ديجيتال، به جرم خود اعتراف كرد و در خصوص بدست آوردن اطلاعات حساب و رمز حساب خواهرش گفت: اطلاعات لازم را از داخل گوشي خواهرش بدست آورده و در فرصتي با در دست داشتن کارت عابر بانک اقدام به ايجاد رمز دوم کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها