يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۶۷۲۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
فرمانده انتظامي شهرستان «لامرد» استان فارس از دستگيري سارق طلاجات به ارزش 900 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مردم سالاری، سرهنگ «اکبر زلفي» با اعلام اين خبر گفت: درپي تماس تلفني با مرکز110مبني بر وقوع يک فقره سرقت منزل در يکي از روستاهاي شهرستان، بلافاصله اکيپي از ماموران به محل اعزام شدند.

وي ادامه داد: شخصي با مراجعه به ماموران مدعي شد که سارق يا سارقان وارد منزل وي شده و اقدام به سرقت مقداري طلاجات به ارزش تقريبي 900 ميليون ريال کرده‌اند.

فرمانده انتظامي شهرستان «لامرد» افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي ماموران به فرزند شاکي مظنون و وي را جهت انجام تحقيقات به پليس آگاهي شهرستان انتقال دادند.

سرهنگ «زلفي» گفت: در بازجويي‌هاي صورت گرفته از فرزند شاکي وي صراحتا به سرقت طلاجات با همدستي دو نفر از دوستانش اقرار کرد.وي با بيان اينکه با تلاش ماموران دو همدست
سارق نيز در يک عمليات غافلگيرانه دستگير،اموال مسروقه کشف وتحويل مالباخته گرديد افزود: شهروندان از نگهداري وجوه نقد و طلا و زيورآلات در منزل خودداري کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها