يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۶۷۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
با اجازه علی دایی محسن خلیلی از فردا در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شود.
محسن خلیلی مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که امروز در تمرین سرخپوشان حاضر شده بود با استقبال گرم علی دایی روبرو شد. این بازیکن که سابقه همکاری با علی دایی را در کارنامه دارد امروز از سرمربی پرسپولیس درخواست کرد که بتواند تمریناتش را با بازیکنان پرسپولیس انجام دهد که این درخواست با موافقت علی دایی روبرو شد و محسن خلیلی از فردا در تمرین پرسپولیس حاضر خواهد شد.
به گزارش فارس، گفتنی است تمرین فردای پرسپولیس پشت درهای بسته خواهد بود که این تمرین از ساعت 17:30 آغاز می‌شود و محسن خلیلی در تمرین فردا حاضر خواهد شد. قرار است خلیلی هفته‌ای چند روز را زیر نظر دایی و همراه با سایر پرسپولیسی‌ها تمرین کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها