أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۴۶۷۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
در حالی که الگوهای دینی از الگوهای ملی بسیار کامل ترند، شهیندخت مولاوردی در مقابل طرح شبهه ای در صفحه شخصی اش سکوت پیشه کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دانا، همزمان با فرا رسیدن روز دختر، شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در صفحه فیس بوک خود پیام تبریکی به این مناسبت را منتشر کرده است.

بر همین اساس تعدادی از کاربران با حضور در این صفحه شخصی مولاوردی، نظراتی را منعکس کرده اند و معاون رئیس جمهور در امور زنان نیز به بسیاری از آنها پاسخ داده است.

اما آنچه که حائز اهمیت است و در این صفحه به چشم می خورد نظر یکی از کاربران است که نوشت: "خانم مولاوردی فکر نمیکنین برای اسم گذاری روزها بهتره ما از اسطوره های و تاریخ ملیمون استفاده کنیم البته این پیشنهاد از روی بی احترامی به شخصیتهای مذهبی مورد احترام مردم نیست بلکه به جهت بها دادن به فرهنگ اصیل ایرانی می باشد".

اگرچه این کاربر یک نظر شخصی خود را منتشر کرده است اما در حالی که مولاوردی به سایر مخاطبان خود پاسخ داده است، هیچ پاسخی در جواب این مخاطب نداد است.

سکوت مولاوردی در پاسخ به این کامنت در حالی است که تمامی نظرات کاربران تحت نظارت صاحب صفحه یعنی خانم مولاوردی قرار دارند و انتشار این نظرات بر عهده وی است.

اگرچه پاسخ این مخاطب روشن است که الگوهای ارزشی و دینی ما نه تنها چیزی از الگوهای ملی کم نداشته بلکه بسیار کامل تر و برای زندگی مردم موثر تر هستند؛ اما انتظار می رفت این پاسخ را معاون رئیس جمهور در امور زنان به مخاطب خود بدهد؛ چرا که این شخص خود یک فرد محجبه و در مسیر دین است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها