يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۶۷۹۱
زمان انتشار: ۲۱:۲۶     ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
روز گذشته تعدادي از بازيکنان فولاد به همراه مسئولين اين تيم به عيادت بختيار رحماني رفتند که مدتي است بخاطر مصدوميت دور از فوتبال به سر مي برد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه،بختیار رحمانی در رابطه با شرایط خودش به خبرنگار "ورزش سه" گفت: خدا را شکر وضعیتم بهتر شده. به هر حال مصدومیت رباط صلیبی خیلی سخت هست و دوری از فوتبال برای مدت طولانی خیلی سخت هست.برای همین هم به آرش گفتم که خیلی مراقب خودش باشد که دوباره بلایی سرش نیاید.از همه کسانی که در این مدت به من سرز دند هم متشکرم که نگذاشتند احساس دوری کنم.

رحمانی با اشاره به اینکه در نبود او و افشین و شهاب کریمی، شرایط فولاد سخت شده است، ادامه داد.در این فصل نبود تعدادی از بازیکنان کار ما را سخت کرد و دست اسکوچیچ هم خالی بود. باور کنید بازی و تمرین در هوای گرم و شرجی اهواز خیلی وحشتناک است. البته منکر نمی شوم که ما در مقابل سپاهان خوب نبودیم.امیدوارم در ادامه با اضافه شدن فوروارد خارجی به تیممان شرایط بهتر شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها