کد خبر: ۲۴۶۷۹۳
زمان انتشار: ۲۱:۲۶     ۰۶ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،کار در سپاهان با دست خالی انگار رفته رفته می‌رود تا جزیی از سرنوشت کرانچار ‌شود! حتی امسال که کرانچار با پیش‌بینی همه اتفاقات غیرمترقبه یارگیری کرد، تنها بعد از چند هفته از آغاز لیگ باز هم او مانده و تیمی که تعداد زیادی از بازیکنانش را از دست داده است.

سپاهان در حال حاضر 5 بازیکن کلیدی خود را برای حضور در دربی اصفهان در اختیار ندارد. حتی اگر از محرم نویدکیا که از ابتدای فصل تیم را همراهی نمی‌کرد هم بگذریم، باز هم دست او برای این بازی خالی‌تر از چیزی است که تصورش را بتوان کرد. هادی عقیلی به دلیل سه اخطاره بودن، شجاع خلیل‌زاده به دلیل محرومیت انضباطی و شهاب گردان به خاطر مصدومیت نمی‌توانند در این بازی در کنار سپاهان باشند. علاوه بر اینها احسان حاج‌صفی هم برای مذاکره با مسوولان باشگاه انگلیسی راهی سفر شده که جای خالی او به عنوان آچار فرانسه کرانچار برای اصفهانی‌ها به وضوح حس می‌شود.

با این شرایط چه کسی می‌تواند در غیاب خلیل‌زاده و عقیلی از حفره‌ای که در میانه دفاع سپاهان ایجاد شده به راحتی بگذرد؟ آن هم برای کرانچاری که همیشه به دفاع سه نفره اعتقاد دارد. حتی اگر سرمربی سپاهان عبدا… کرمی را در پست دفاع آخر به کار بگیرد و به واسطه بازی این بازیکن در پست دفاع آخر فولاد در فصل گذشته خیال خود را راحت کند اما باز هم نمی‌تواند با همین اطمینان درباره مدافعان کناری‌اش فکر کند. علی حمودی بعد از هفته‌ها دوری به خاطر مشکل کارت پایان خدمت و بعد هم مصدومیت از ناحیه مچ پا، تازه این هفته برای تیم سپاهان بازی می‌کند و قطعاً مصدومیت و دوری او از تیم مانع از آن می‌شود که با تمام توان خود ظاهر شود.

مهم‌تر از این اما بازیکنانی هستند که کرانچار روی نیمکت خواهد داشت. سرمربی سپاهان در میان مهره‌های ذخیره تیمش چه بازیکنانی دارد؟ آیا می‌تواند با حضور آنها دست به تعویض‌هایی بزند که در نتیجه بازی تعیین‌کننده ظاهر شوند؟ با ذخیره‌هایی که او در اختیار دارد می‌تواند بابت مصدومیت‌های احتمالی بازی آسوده‌خاطر باشد؟
نگاهی به اسامی بازیکنان سپاهان نشان می‌دهد که سرمربی این تیم برای مسابقه‌ای که مقابل ذوب‌آهن پیش رو دارد، تنها چهار بازیکن روی نیمکت خود دارد. امیرحسین کریمی، سوکای، مرادمند و قائدی بازیکنانی هستند که در بازی مقابل ذوب‌آهن ذخیره‌های سپاهان را تشکیل می‌دهند. گرچه جوانانی چون امیرحسین کریمی، مرادمند و قائدی نشان داده‌اند که با پتانسیل بالای خود می‌توانند بسیار گره‌گشا ظاهر شوند و جواهیر سوکای هم در بازی نخست سپاهان بعد از تعویض برای تیمش گلزنی کرده است اما آیا کرانچار می‌تواند با این مهره‌ها نیمه مربیان را به خوبی اداره کند؟

سپاهان با وضعیتی مشابه همین و در شرایطی که هنوز هادی عقیلی را در اختیار داشت، هفته گذشته به مصاف فولاد رفت و در اصفهان تنها به تساوی یک – یک بسنده کرد. حالا که هادی عقیلی هم در ترکیب این تیم نیست، قطعاً سپاهان کار سختی در بازی مقابل ذوب‌آهن پیش رو خواهد داشت!

همه این شرایط بدون تردید به نفع سایر رقبا است. اکنون و در این 5 هفته، استقلال نشان داده است که تنها منتظر لغزش سپاهان است. آنها که از سپاهان شکست سختی در اصفهان خوردند، با لغزش اسن تیم در این دو هفته، صدر جدول را به تسخیر خود در آوردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها