امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۴۶۸۰۲
زمان انتشار: ۰۳:۰۱     ۰۷ شهريور ۱۳۹۳
برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه»، در دهمین قسمت خود با موضوع «ازدواج دانشجویی آسان است» با حضور مسئولین مرتبط و کارشناسان ویژه به مسائلی از قبیل ذهنیت‌ها و باورهای غلط اجتماعی در باب ازدواج جوانان و موانع و مشکلات جدی معیشتی و اقتصادی بر سر راه جوانان می‌پردازد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی حذف و اضافه، این برنامه پنج‌شنبه 6 شهریور ماه رأس ساعت 17:15 به طور زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

میهمانان این قسمت از «حذف و اضافه» دکتر محمود گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و دکتر امیرحسین بانکی‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان، دکترای فلسفه غرب و متخصص امر ازدواج و خانواده هستند.

همچنین دکتر محمدعلی نجفی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویی از میهمانان تلفنی این قسمت از برنامه خواهند بود. پیگیری این هفته «حذف و اضافه»، بحث پیرامون برنامه‌های سرپرست وزارت علوم در مورد بازگشایی دانشگاه‌ها است.

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیما به مؤلفه‌های دانشگاه طراز انقلاب اسلامی و بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌پردازد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها