أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۸۴۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
مربی اسبق پرسپولیس گفت: «یکسری از هواداران نه به من یا استیلی بلکه به پرسپولیس بد کردند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محسن عاشوری اعتقاد دارد نباید مشکلاتی که پیش روی او و حمید استیلی قرار داده شد، مقابل علی دایی هم قرار دهند. او در صحبت‌هایش از دایی هم انتقاد کرد و هم حمایت.

 

* شما کارنامه مربیگری دارید که راجع به پرسپولیس صحبت کنید؟!

- اگر منظورتان صحبت‌های علی دایی در این مورد است، باید بگویم نه. کارنامه‌ای ندارم!

 

* آیا به دایی حق می‌دهید راجع به منتقدانش این‌طور صحبت کند؟

- به هر حال دایی اخلاق خاص خودش را دارد و مقابل بعضی از انتقادات جبهه می‌گیرد.

 

* بازی پرسپولیس با پدیده را دیدید؟

- نه نرسيدم ببینم اما در رادیو گوش می‌کردم. در دیدارهای قبل نکته فنی در نوع بازی پرسپولیس ندیدم و مقابل پدیده هم فکر نمی‌کنم آنها نمایش خوبي ارائه داده باشند. به هر حال روند نتیجه‌گیری پرسپولیس اصلاً خوب نیست و قبلاً هم گفته بودم این تیم خیلی مشکل دارد.

 

* مشکل پرسپولیس عدم حمایت هواداران است یا ضعف فنی این تیم؟

- پرسپولیس از لحاظ مهره مشکل دارد. این تیم خوب بسته نشده و نیاز به تقویت دارد. هواداران هم لازم است که تیم را مورد حمایت خود قرار دهند و دایی و بازیکنان را تحت فشار نگذارند.

 

* به شما و حمید استیلی فقط 30 دقیقه مهلت دادند و در اولین بازی شعارهای تندی شنیدید، آیا آن اتفاقات روی سکوها خطی بود؟

- در فوتبال ایران چند سالی است که یکسری روی سکوها مربی و حتی مدیرعامل عوض می‌کنند. من در همان مقطع هم اعلام کردم یکسری از هواداران نه به من یا استیلی بلکه به پرسپولیس بد کردند. از همان بازی اول و دقیقه 30 تیم را تحت فشار گذاشتند و کاری کردند که پرسپولیس از مسیر خود خارج شد. الان هم نباید آنها دایی و بازیکنان را تحت فشار قرار دهند باید حداقل تا نیم‌فصل به آنها فرصت دهند و بعد قضاوت کنند.

 

* پس شما موافق برکناری دایی نیستید؟

- در شرایط فعلی هیچ‌کس بهتر از علی دایی پرسپولیس را نمی‌شناسد و با مشکلات آن آشنا نیست. من که از بیرون می‌بینم پرسپولیس با کمبود مهره مواجه است و مطمئناً دایی از نزدیک مشکلات بیشتری را می‌بیند. باید به این مربی فرصت داد تا ضعف‌های تیمش را برطرف کند.

 

* یکسری اعتقاد دارند دایی بعد از چند سال مربیگری در پرسپولیس نتوانسته با این تیم در مسابقات لیگ موفق باشد و الان هم به بن‌بست خورده است!

- خیلی از مربیان بزرگ در دنیا بودند که در یکسری از تیم‌ها به بن‌بست خوردند و در نهایت خودشان رفتند. دایی هنوز به بن‌بست نخورده و اگر این اتفاق رخ دهد، او خودش خواهد رفت.

 

* قبول دارید پرسپولیس بد بسته شده است؟

- به نظر من سپاهان و استقلال به مراتب بهتر یارگیری کرده‌اند. پرسپولیس در بعضی خطوط خوب بازیکن نگرفت و بعضی از بازیکنان هم در آخرین لحظه از این تیم جدا شدند و دست دایی را در حنا گذاشتند. دایی باید دو، سه مهره خوب به تیمش اضافه کند تا پرسپولیس جان بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها