يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۶۸۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
نمایندگان مجلس در حالی از روز چهارشنبه 5شهریور تا پایان تابستان به تعطیلات رفته اند که به صورت متعارف هر ماه یک هفته را به عنوان سر زدن به حوزه انتخابیه در تعطیلات هستند.

به گزارش پایگاه 598، عصرایران نوشت: نمایندگان مجلس بر اساس آئین نامه داخلی خود در فصل تابستان حدود یک ماه تعطیلات تابستانی دارند که بخش اول در اوایل تابستان و بخش دوم در آخر تابستان قرار دارد و به این ترتیب از روز چهارشنبه مجلس ایران تعطیل شد تا جلسه بعدی مجلس 30 شهریور برگزار شود!

این در حالی است که همواره یکی از مهمترین انتقادات نمایندگان نسبت به تعطیلات زیاد تقویم سالانه کشور بوده اما تا کنون اقدامی برای کاهش تعطیلات تابستانی خود انجام نداده اند.

دو سال قبل طرح هایی برای کاهش و یا لغو تعطیلات تابستانی نمایندگان مطرح بود که با مخالفت اکثریت نمایندگان منتفی شد.

تعطیلات طولانی مدت مجلس به عقیده کارشناسان و برخی نمایندگان باعث دور شدن مجلس از تحولات جاری کشور و بازماندن از وظایف تقنینی و نظارتی خود است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها