کد خبر: ۲۴۶۸۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «هواداران بدانند واقعاً بدشانسی و مصدومیت بازیکنان دست کادر فنی را بسته و امیدوارم از بازی مقابل تیم صبا از این بحرانی که دامن تیم را گرفته خارج شویم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از دانشجو،محمدعباس زاده در خصوص شرایط تیم پرسپولیس بعد از بازی مقابل تیم پدیده اظهار داشت: «در نیمه اول بازی مقابل تیم پدیده قبول داریم عملکرد خوبی از خودمان به نمایش نگذاشتیم و تیم حریف نسبت به ما بهتر بازی کرد، اما در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم. فکر می کنم اگر در دقایق پایای شانس هم به ما رو می کرد، می توانستیم به جای ضربه زدن به تیرک توپ را تبدیل به گل کنیم و سه امتیاز بازی را به دست بگیریم.»

 

او ادامه داد: «من حق را به هواداران پرسپولیس می دهم که از نتایج ما ناراضی و شاکی باشند. باید ما بازیکنان خودمان را جای آنها قرار بدهیم تا آنها را به خوبی درک کنیم. هر چند تیم ما پرسپولیس است و همه از ما انتظار دارند، ولی هواداران بدانند واقعاً بدشانسی و مصدومیت بازیکنان دست کادر فنی را بسته است و امیدوارم از بازی مقابل تیم صبا از این بحرانی که دامن تیم را گرفته خارج شویم.»

 

عباس زاده در پایان در خصوص بازی مقابل صبا اظهار داشت: «بازی مقابل تیم صبا بازی مرگ و زندگی ما است. بازی سختی در مقابل این تیم داریم، چون آنها هم می خواهند ناکامی بازی مقابل تیم تراکتور را جبران کنند. ما دیگر فرصتی برای اشتباه و از دست دادن امتیاز نداریم. امیدواریم در این بازی خارج از خانه برنده شویم تا بتوانیم با روحیه خوب در هفته های آینده به میدان رویم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها