يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۶۸۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
یک دیپلمات ارشد عربستان سعودی از شرط و شروط ریاض برای همکاری با ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از العربیه، «عبدالله المعلمی»، سفیر عربستان در سازمان ملل متحد روز گذشته (جمعه) گفت: عربستان در صورتی با ایران همکاری می‌کند که این کشور به مداخله خود در امور کشورهای عربی پایان دهد.»

به گزارش العربیه، انتظار می رود که «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران از عربستان سعودی دیدار کند. البته تاکنون هیچ تاریخی برای این دیدار در نظر گرفته نشده است.

در صورت انجام این دیدار این دومین سفر یک مقام بلند پایه ایرانی طی هفته‌های اخیر به عربستان سعودی است.

هفته گذشته «حسین امیر عبداللهیان»، معاون وزیر خارجه ایران با «سعود الفیصل»، وزیر خارجه عربستان دیدار کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها