أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۸۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
مهاجم تیم سپاهان اصفهان گفت: «بودن یا نبودن کی روش اهمیتی ندارد و مهم موفقیت تیم ملی است و ما مربیانی بزرگتر از کی‌روش داخل کشور داریم که می‌توانند بهتر از آن عمل کنند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محمدرضا خلعتبری در خصوص تساوی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: «خیلی ناراحتم که نتوانستیم بازی را ببریم در حالی که می توانستیم تساوی هفته قبل را جبران کنیم ولی انشاالله با رسیدن بازیکنان مصدوم‌مان بتوانیم به روند خوبمان برگردیم.»

 

وی درباره محرومیت شجاع خلیل زاده خاطرنشان کرد: «به نظر من باید محرومیت شجاع خلیل زاده را کم کنند چون حق او نبود که این همه محروم شود. متأسفانه شجاع 4 جلسه محروم شد درحالی که شاید بازیکنان دیگر حرکات بدتری انجام داده اند اما با محرومیت مواجه نشده‌اند.»

 

خلعتبری درباره اینکه بازیکنان ذوب آهن پس از بازی گفته بودند حق تیم آنها برد بوده است گفت: «این نظر شخصی آنهاست. برای من مهم نیست آنها چه می گویند. البته نظرشان برای من قابل احترام است اما نظر ما هم این است که حق ما پیروزی بود. ذوب آهن حتی به محوطه 18 قدم ما هم نرسید و گلی هم که زدند روی اشتباه خودمان بود. یک توپ هم در دقیقه 90 به تیرک دروازه سپاهان زدند که وقتی بود که تیم ما جلو کشیده بود.»

 

خلعتبری درباره شادی پس از گل خود و نشان دادن پیراهن شماره 7 ذوب آهن به سمت نیمکت این تیم که قبلا بر تن محمد صلصالی بود گفت: «صلصالی کاپیتان ذوب آهن بود و خیلی برای من قابل احترام بود. خیلی برای او ناراحتم و چند بار برای مشکل او با آذری و سعدمحمدی تماس گرفتم. دوست داشتم محمد در ذوب آهن بماند و او می تواند چند سال دیگر فوتبال بازی کند. امروز به او قول دادم که اگر تیم ما گل بزند، چنین حرکتی را انجام دهم چون خیلی او را دوست دارم.»

 

وی درباره اینکه با احتمال رفتن کی روش شانس ملی پوش شدن این بازیکن افزایش می یاید تصریح کرد: ما در جام جهانی یک امتیاز گرفتیم که همیشه می گرفتیم. در ایران مربیان خوبی مثل علی دایی و قطبی را در گذشته در تیم ملی داشته ایم و الان هم مربیان خوبی مثل حسین فرکی داریم. شانس کی روش از بقیه بیشتر بود که تیم به جام جهانی رفت و دیدید که دو بازی خوب انجام دادیم ولی در کل همان یک امتیازی را کسب کردیم که همیشه در جام جهانی می گرفتیم. شاید اگر کی روش نبود هم این یک امتیاز را می گرفتیم.»

 

مهاجم شمالی تیم سپاهان درباره خشکسالی زاینده رود گفت: «مردم با این آب زنده بودن و لذت میبردن و دیگر آن حس و حال زیبا در آن وجود ندارد؛ خودم در سالهایی که در اصفهان بودم و آب در زاینده رود جریان داشت به کنار زاینده رود میرفتم و قدم میزدم، به نظر من واقعا مشکل بزرگی است و امیدوارم هرچه زودتر این مشکل ناراحت کننده حل شود به این دلیل که تمام زیبایی اصفهان به زاینده رود است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها