کد خبر: ۲۴۶۸۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
موعد نقل و انتقالات نیم فصل اول لیگ‌های خارجی دوشنبه هفته آینده به اتمام می‌رسد که در این میان ۵ ملی‌ پوش ایرانی در وضعیت بلاتکلیفی به سر برده و با چالشی بزرگ مواجه هستند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، تیم‌های باشگاهی برای یارگیری فرصت کاملا محدودی در اختیار دارند. طبق اعلام اتحادیه فوتبال اروپا مهلت نقل و انتقالات نیم فصل نخست (پنجره تابستانی) ساعت 14 و 30 دقیقه روز دوشنبه هفته آینده به اتمام می‌رسد.



تمام تیم‌های که می‌خواهند آخرین نفرات را به کادر بازیکنان خود اضافه کنند، تا این تاریخ فرصت دارند بازیکن یا بازیکنان مورد نظر را به ترکیب خود اضافه کنند. بدیهی است پس از این زمان، امکان اضافه کردن بازیکن به فهرست نفرات تیم‌های اروپایی میسر و ممکن نخواهد بود و تا پنجره زمستانی و در فاصله نیم فصل اول و دوم باید صبر کنند.



از ایران بازیکنان شاخصی همچون احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد و مسعود شجاعی هنوز در قاره سبز بلاتکلیف از بابت انتخاب تیم باشگاهی هستند.گفته می شود پرسپولیس به خاطر مصدومیت رضا نوروزی به دنبال انصاری فرد می باشد و باید دید آیا مسئولان پرسپولیس می توانند وی را به پرسپولیس باز گردانند ی؟



حتی بازیکنانی نظیر جواد نکونام و مهرداد پولادی که به ترتیب با اوساسونا اسپانیا و الشحانیه قطر در ظاهر قرارداد بسته‌اند اما به علت نرسیدن رضایت نامه بین‌المللی (الکویت برای نکونام،‌ پرسپولیس برای پولادی) امکان ثبت رسمی به عنوان بازیکن کادر تیم‌های یادشده را نیافته‌اند.



با توجه به مهلت اتمام نقل و انتقالات تا دوشنبه ، به نظر می‌رسد این گروه از ملی‌پوشان ایرانی با چالش مهم و پراضطرابی تا اواسط هفته آینده مواجه هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها