يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۶۸۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
اظهار نظر مربی و بازیکن تیم استقلال موجب ناراحتی شدید قلعه نویی شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، استقلال از چارچوب هفته ششم لیگ برتر، گسترش فولاد تبریز را 3 یر صفر شکست داد اما بعد از دیدار زرینچه و میلاد فخر الدینی در مصاحبه های خود اعلام کردند که از بازی تیم استقلال راضی نبوده اند.


این اظهار نظر مربی و بازیکن تیم استقلال موجب ناراحتی شدید قلعه نویی شده تا جایی که سرمربی استقلال در جریان تمرین امروز این تیم به جواد زرینچه تذکر داد و به دستیار اول خود گفته که چطور در شرایطی که استقلال دو بازی اخیر خود را 3 بر صفر پیروز شده است، چنین مصاحبه ای انجام داده است.


قلعه نویی با حاشیه سازی برخی، به زرینچه توصیه کرده که لزومی ندارد همیشه مصاحبه کند.


گفتنی است، جواد زرینچه بعد از گذشت 20 دقیقه از شروع تمرین امروز استقلال کمپ استقلال را ترک کرد. البته دلیل ترک تمرین او مشخص نشد و شائبه هایی را پیش آورد که شاید به دلیل مصاحبه شب گذشته او بعد از بازی و نظر مخالف امیر قلعه نویی نسبت به مصاحبه او، وی با ناراحتی تمرین را ترک کرده است. البته زرینچه که این طور مواقع کمتر مصاحبه می کند تاکید دارد که به دلیل یک مسئله شخصی تمرین را ترک کرده است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها