يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۶۹۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
مربی تیم فوتبال استقلال با رد خبر اختلاف خود با قلعه‌نویی گفت: شایعه‌سازان فردا صبح من را در محل تمرین استقلال ببینند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، جواد زرینچه در خصوص اینکه چرا امروز محل تمرین را ترک کرده است گفت: اول از همه بگویم من به خاطر دفترچه بیمه‌ام و تمدید آن به اسلامشهر آمدم. امروز وقتی قلعه‌نویی آمد به او گفتم که من مریض هستم، اتفاقا او گفت برو دفترچه ات را تمدید کن تا مشکلی نداشته باشی.

مربی استقلال افزود: نمی‌دانم چرا حاشیه‌ها در مورد من اتفاق می‌افتد ولی من شب گذشته در آن مصاحبه گفتم به اندازه‌ای که از استقلال انتظار می رود خوب نبودیم، من نگفتم استقلال بد بازی کرد!

زرینچه  ادامه داد:متاسفانه حرف‌های من را به بد به قلعه‌نویی منتقل کردند ولی خداو کیلی در این مورد بحثی صورت نگرفت.

زرینچه در ادامه تاکید کرد: قلعه‌نویی مثل برادر من است و ما با هم زندگی می‌کنیم. من چند روز است مریض هستم و دفتر چه ام اعتبار ندارد، به قلعه‌نویی گفتم تا ساعت 1 بیمه باز است و من هم باید به تامین اجتماعی بروم تا بیمه‌ام را تمدید کنم.

وی در پایان گفت: شما به شایعات توجه نکیند و من فردا صبح در تمرین استقلال حاضر می‌شوم تا همه ببینند این اتفاقات شایعه بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها