کد خبر: ۲۴۶۹۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
آقای گل محبوب پرسپولیسی ها گفت: «با علی دایی من همان ارتباط را حفظ کرده ام و می خواهم کری خوانی ها را در ضربات ایستگاهی و پنالتی با او ادامه بدهم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از افکارنیوز، محسن خلیلی طی دو روز گذشته با پرسپولیس تمرین کرده تا تمرین سرخ ها در روزهای بحرانی و برهه ای که هیچ بازیکنی در قواره این تیم نیست یک چهره ویژه و شاخص داشته باشد.



با شماره ۹ سابق پرسپولیس صحبت کردیم که می خوانید.



* شرایطت بعد از دو روز تمرین با پرسپولیس چطور است؟

- من ۵ ماه با مربی بدنسازم آقای بهرامی نژاد تمرین کردم اما دیگر از تمرین انفرادی خسته شده بودم و احساس کردم نیاز به کار با توپ و تمرینات تیمی دارم تا شرایط خوبی داشته باشم و بتوانم در تیمی بازی کنم. به همین خاطر از علی دایی خواهش کردم تا در تمرین پرسپولیس حاضر شوم که او هم استقبال خوبی کرد و از ایشان ممنونم که اجازه داد از امکانات و شرایط تیمی پرسپولیس استفاده کنم. البته من قبل از شروع فصل می خواستم این کار را انجام بدهم و نظرم این بود در تمرین سایپا یا پرسپولیس شرکت کنم اما گفتم در آن مقطع خوب نیست و شاید احساس شود که برای تست داد به تمرین رفته ام. بعد دیدم در پرسپولیس راحت ترم و با علی دایی صحبت کردم.



* برخورد دوباره ات با بازیکنان پرسپولیس چطور بود؟

- خب چند تا از بچه ها را از قبل می شناختم و با هم در تیم ملی و پرسپولیس بازی کرده بودیم اما به صورت کلی تیم جوان شده. من با همه بچه ها رابطه خیلی خوبی دارم و جوان ها هم به من احترام می گذارند. من به جوان ها علاقه دارم چون می بینم که با انگیزه کار می کنند.



* تمرین ها چطور است؟

- تمرین امروز (جمعه) که سبک بود اما من بعد از تمرین با مربی بدنساز تیم تمرینات اختصاصی انجام دادم. فردا هم می خواهم تنهایی بروم درفشی فر تمرین کنم و هفته بعد هم که با تیم خواهم بود.



* شرایط بدنی ات راضی کننده هست؟

- از نظر قدرتی و فیزیکی شرایط خوبی دارم اما چند ماهی از شرایط تیمی دور بودم. باید روی زمین چمن بازی کنم و کار با توپ را بیشتر انجام بدهم که فکر می کنم تا یکی دو هفته دیگر شرایطم خیلی خوب خواهد شد.



* پرسپولیس با صبا بازی دارد، تیم سابق تو. دوست داری پرسپولیس برنده شود؟

- خب فرقی نمی کند پرسپولیس با چه تیمی بازی داشته باشد. دوست دارم همه بازی هایش را ببرد. من بازی قبل هم برای حمایت از تیم رفتم استادیوم. ان شاءالله این بازی هم نتیجه بگیرند. پرسپولیس نیاز مبرمی به سه امتیاز این مسابقه دارد و با وجود اینکه فشار زیادی روی کادر فنی وجود دارد امیدوارم هواداران حمایت کنند تا نتیجه لازم به دست بیاید. واقعا دست سرمربی خالی است و چند محروم و مصدوم دارد اما امیدوارم پرسپولیس برنده این بازی باشد.



* اما با توجه به اتفاقاتی که در صبا برایت رخ داد حتما از برد پرسپولیس بیشتر از همیشه خوشحال خواهی شد.

- من می توانستم سال خوبی در صبا داشته باشم اما کادر فنی این تیم متاسفانه رفتار خوبی با من نکرد و فرصتی به من نداد. من حتی در یک بازی هم از ابتدا در ترکیب قرار نگرفتم در صورتی که به بازیکنی قرارداد دارد و باتجربه به حساب می آید و اسم و رسمی برای خودش دست و پا کرده حداقل یک بازی فرصت می دهند بعد بیرونش می گذارند. همین مسائل باعث شد من یک سال از میادین دور باشم.



* بگذریم. پرسپولیس چقدر تغییر کرده؟

- تغییرات زیاد بوده و بازیکنان جدیدی آمده اند. تیم شاداب است ولی بی تجربه که شاید زیر بار این همه فشار نتوانند کیفیت خودشان را نشان دهند. استرس در گام های این بازیکنان دیده می شود و به همین خاطر در این شرایط حمایت هوادار خیلی مهم است. امیدوارم همه از کادر فنی و بازیکنان حمایت کنند. کادر فنی پرسپولیس آینده نگری کرده تا تیم در سال های آینده با این جوان ها به روند خوب خودش برگردد. ضمنا به نظر من تنها کسی که می تواند در این شرایط و این همه فشار تیم را از بحران خارج کند کسی نیست جز علی دایی و کادر فنی موجود. مطمئنم او با حمایت هواداران می تواند مشکلات را حل کند.



* حتما دیروز ضا نوروزی را در تمرین دیده ای. او شرایط مشابهی با تو را تجربه می کند. با هم صحبت کردید؟

- بله رضا را دیدم و با هم صحبت کردیم و گفتم هر کمکی از دستم بر بیاید برایش انجام می دهم. البته چون رضا دفعه اولش نیست که این اتفاق برایش افتاده خودش بهتر می داند چه کار کند و مسلما می تواند شرایط بهتری را برای خودش مهیا کند. من برای او و همه بازیکنان پرسپولیس آرزوی سلامتی دارم چون مصدومیت قابل پیش بینی نیست. خود من در اوج زندگی حرفه ای ام مصدوم شدم و دوست ندارم این حرف ها را بشنوم که فلانی مصدوم بوده، پایش درد گرفته و ... این حرف ها در مورد خود من هم شنیده می شد اما امکان ندارد بازیکنی مصدوم باشد و بتواند بازی کند.



* می گویند همین الان یک بازیکن با رباط پاره در لیگ برتر بازی می کند.

- امکان ندارد. اگر اینطور باشد در چرخش ها و پرش ها زانویش خالی می کند و بعد از هر جلسه تمرین ورم خواهد کرد. شاید با مصدومیت خیلی خفیف بشود بازی کرد اما با پارگی بالای ۵۰-۴۰ درصد نمی شود.



* فکر می کنی رضا می تواند همان کیفیت قبلی اش را پیدا کند؟

- مسلما رضا بر می گردد و همان طور که بعد از دو عمل جراحی برگشت و خوب کار کرد دفعه سوم با تجربه بیشتری وارد سابقات خواهد شد.



* ظاهرا رابطه خوبت با علی دایی را از زمان حضور در سایپا تا الان حفظ کرده ای.

- بله خوشبختانه رابطه مان خوب است. انگار نه انگار که چند سالی کنار هم نبودیم. ما رابطه عمیقی با هم داریم ضمن اینکه من با افشین پیروانی، جواد منافی و بقیه کادر هم ارتباط خوبی دارم. با علی دایی من همان ارتباط را حفظ کرده ام و می خواهم کری خوانی ها را در ضربات ایستگاهی و پنالتی با او ادامه بدهم. البته امروز برای من جای تعجب داشت که هنوز که هنوز است علی دایی مثل جوانی هایش کاشته می زند و تقریبا تمامش در چهارچوب دروازه است. فکر می کنم دایی از همه ما در چهارچوب شناسی بهتر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها