أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۹۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
محمدرضا خلعتبري در بازي با ذوب‌آهن پاس گلش را به دوست صميمي‌اش محمد صلصالي تقديم کرد که اين کار او حواشي زيادي به همراه داشت.
به گزارش پایگاه 598،صلصالی در این فصل از ذوب‌آهن کنار گذاشته شد و به همین خاطر از مسئولان باشگاه دلخور است.در همین خصوص صلصالی با خبرنگار "ورزش سه" صحبت کرد.

خلعتبری با معرفت است

من اصلا خبر نداشتم که محمدرضا این کار را کرده، در این فصل اصلا فوتبال ندیدم چون اعصاب خرد می شود. خانواده ام که بازی را دیدند می گفتند تلویزیون شادی خلعتبری را نشان نداده. از ورزشگاه خبرنگاری با من تماس گرفت و گفت خلعتبری این کار را کرده، واقعا دستش درد نکند. او خیلی با معرفت است و همین که به یاد من بوده هزار میلیارد ارزش دارد. بعد از اینکه او را دیدم فهمیدم یک اخطار هم داشته و امکان اخراجش وجود داشت اما با این حال باز هم خوشحالی کرد و نمی دانم چطور از او تشکر کنم.

با من با احترام رفتار نکردند

اینکه گفتند من قهرمانم و این مصاحبه ها را کردند همه اش حرف است. باید در عمل صاحب کنند، درست است من از لحاظ مالی مشکلی نداشتم تمام مطالباتم را گرفته ام و چک هایم پاس شده. اما می توانستند طور دیگر برخورد کنند. طرز برخورد آنها زننده بود و فکر می کنم می توانستند با بازیکنی که 13 سال در این تیم بوده با احترام تر برخورد کنند.

چرا مراسم نگرفتند؟

من 13 سال در باشگاه بوده ام و دیده ام که باشگاه های دیگر برای بازیکنانشان که بالای 10 سال در آن تیم بازی می کنند حداقل مراسمی می گیرند. نه اینکه با این رفتارها باعث دلخوری شوند، حداقل می توانستند بگویند از لحاظ مالی به توافق نرسیدیم در این 13 سال موقعیت های خوبی داشتم اما نرفتم. با کم و زیاد ذوب‌آهن ساختم. بودن و نبودنم در ذوب‌آهن در حال حاضر زیاد مهم نیست، برای من طرز برخورد خیلی بیشتر ارزش دارد.

شاید هم انتظار من بیجاست

مربیگری سلیقه ای است و سرمربی می تواند نفراتش را خودش انتخاب کند. من مشکلی با این قضیه ندارم اما احساس می کنم کنار گذاشتن من فنی نبوده و در واقع به سلیقه مربی ربطی نداشته است. شاید هم من اشتباه کنم، اما احساسم این نیست. از طرف باشگاه معاون آقای آذری با من تماس گرفتند و گفتند در لیست یحیی نیستی. بعد از آن هم هیچ تماسی گرفته نشد و من انتظار داشتم بهتر با من رفتار کنند شاید انتظار من بیجاست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها