أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۹۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
پرسپولیس تهران در ورزشگاه یادگار امام قم 2 بر صفر میزبانش صبای قم را شکست داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، هفته ششم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور شنبه شب با برگزاری یک دیدار در قم به پایان رسید که طی آن تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه خانگی صبای قم به پیروزی 2 بر صفر دست یافت. در این مسابقه که با قضاوت البرز حاجی‌پور در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار شد، امید عالیشاه (5) و مهدی طارمی (60) برای پرسپولیس گل زدند تا این تیم سرخپوش تهرانی دومین برد خود در چهاردهمین دوره لیگ برتر را بدست آورد.


در آغاز نیمه نخست این بازی پرسپولیس بازی هوشمندانه‌ای را ارائه داد و توانست در دقیقه 6 به گل برسد. عالیشاه روی پای دقیق طارمی درون محوطه جریمه صبا با مهرداد طهماسبی تک به تک شد و با یک ضربه زیبا دروازه صبا را باز کرد.

در نیمه دوم بازی نیز پرسپولیس به حملات خود ادامه داد تا اینکه روی حرکت زیبایی که عالیشاه از سمت راست انجام داد، مهدی طارمی در دقیقه 59 پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه زیبا، دومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

 

با این نتیجه پرسپولیس مانند صبای قم هشت امتیازی شد اما با تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم رده هفتم جدول را به خود اختصاص داد تا با خیزی بلند پنج پله در جدول صعود کند.



پرسپولیس در این دیدار با ترکیب سوشا مکانی، میثم حسینی، مایکل اومانیا، محسن بنگر، احمد نوراللهی، مهرداد کفشگری، حسین ماهینی، محمد نوری، امید عالیشاه، محمد عباس‌زاده و مهدی طارمی بازی را آغاز کرد.

صبا نیز با ترکیب مهرداد طهماسبی، مسعود حق‌جو، روزبه چشمی، هادی شکوری، ابوالفضل ابراهیمی، محسن بیات، حسین بادامکی، ایوب کلانتری، جلال‌الدین علی‌محمدی، امید قربانی و احمد حسن‌زاده به میدان رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها