أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۹۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «بازیکن پرسپولیس باید برای این تیم جان بدهد و آنقدر در ۹۰ دقیقه بدود که بعد از بازی توان سوار شدن به اتوبوس را نداشته باشد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم ، محسن بنگر در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل صبا، بازی در کنار مایکل اومانیا، اعتراض هواداران به عملکرد پرسپولیس، انتقاد برخی‌ها از عملکرد سرخپوشان و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

 

* پرسپولیس مقابل صبا بر خلاف بازی‌های گذشته خوب بازی کرد و خوب برد...

- درست است. ما زود به گل رسیدیم و بعد از گل هم توانستیم تیم را جمع کنیم و به حریف موقعیت گل ندادیم.

 

* پس از بابت این پیروزی و بازی خوب حسابی خوشحال هستید؟

- بحث خوشحالی نیست، پرسپولیس همیشه باید برنده و پیروز باشد. بازیکن پرسپولیس باید برای تیم جان بدهد و آنقدر در 90 دقیقه بدود که بعد از بازی توان سوار شدن به اتوبوس را نداشته باشد. در پرسپولیس بازیکن جوان و غیر جوان نداریم و همه باید برای موفقیت تیم تلاش کنند.

 

* بازی در کنار اومانیا چطور است؟

- اومانیا واقعاً بازیکن باتجربه و خوبی است. او بازی در دو جام جهانی را تجربه کرده و مسلماً بازیکنی که 90 بازی ملی دارد باید همینطور باشد.

 

* در مورد بازی روز جمعه با تراکتورسازی چه صحبتی داری؟

- از حالا تمام بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد. امیدوارم در بازی با تراکتورسازی هم هواداران‌مان در ورزشگاه حضور داشته باشند تا سه امتیاز آن بازی را هم کسب کنیم.

 

* ولی هواداران پرسپولیس از شرایط این تیم راضی نیستند و در بازی با پدیده هم این موضوع را ثابت کردند.

- نباید اینطور باشد که از دقیقه 30 اعتراض کنند. در این سه سالی که در پرسپولیس بودم تماشاگران ما هر سال بهترین تماشاگران ایران بودند و همیشه از پرسپولیس حمایت کردند.

 

* غیر از هواداران اشخاص دیگری هم به عملکرد پرسپولیس معترض هستند.

- چه اعتراضی؟ آقایان منتقد نمی‌دانند ما چند بازیکن مصدوم و محروم داریم؟ از 11 بازیکن اصلی ما حداقل پنج نفر مصدوم یا محروم هستند. حالا در این شرایط چه انتقاد و اعتراضی وجود دارد؟! زمانی که تیم می‌‌بازد هرکسی به خودش اجازه می‌دهد تا از پرسپولیس  انتقاد کند.

 

* مثلاً چه کسانی؟

- مثلاً برخی بازیکنان و مربیان تیم‌های دیگر به خودشان اجازه می‌دهند که بگویند وضعیت پرسپولیس خوب نیست. پرسپولیس تیم بزرگی است و آقایان بهتر است به فکر تیم خودشان باشند نه تیم ما!

 

* پیشکسوتان هم از عملکرد پرسپولیس انتقاد داشتند.

- پیشکسوت حق دارد انتقاد کند، چون برای این تیم زحمت کشیده است و دلش برای پرسپولیس می‌سوزد اما دیگران حق ندارند از پرسپولیس انتقاد کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها