أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۹۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
پولادی هر وقت خودش را بازیکن پرسپولیس به حساب ‌آورد، باشگاه برای حل مشکل سربازی‌اش اقدام خواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، مهرداد پولادی باید خیلی زود به پرسپولیس برگردد. او پیش از اینکه بخواهد برای جدایی با پرسپولیسی‌ها چانه بزند، باید تکلیف سربازی‌اش را مشخص کند. یا به خاطر جعلی بودن کارت پایان خدمتش محرومیت بکشد یا برای گذران خدمت سربازی به یک تیم نظامی برود.

 

این را دیروز غلامرضا بهروان رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد و درباره‌اش توضیح داد: «فهرستی از سوی نظام وظیفه به ما داده شد و ما این فهرست را در اختیار باشگاه‌ها گذاشته‌ایم. قرار است بازیکنانی که کارت پایان خدمتشان مشکل دارد به حوزه نظام وظیفه بروند تا مدارک آنها بررسی مجدد و برایشان تعیین وضعیت شود. اگر بازیکنانی که نام‌شان در این فهرست است به نظام وظیفه مراجعه نکنند، از بازی‌شان جلوگیری خواهد شد. نام مهرداد پولادی هم در این فهرست هست و او باید هر چه زودتر برای حل مشکل سربازی و کارت معافیتش اقدام کند.»

 

با این حساب اگر پولادی به تهران برگردد، یا باید در یک تیم نظامی بازی کند یا مشکل سربازی‌اش را حل کند و از آنجا که با چالش‌های اخیر بعید است به پرسپولیس برگردد، در تیم دیگری به فوتبالش ادامه دهد. او البته الشحانیه را هم دارد که دیگر نمی‌تواند خیلی روی آن حساب کند چون می‌گویند این باشگاه قطری هم قید مهرداد پولادی را زده و لژیونر شدن این بازیکن را باید منتفی بدانیم.

 

گفته می‌شود یک ایجنت پرتغالی که اتفاقا رابطه خوبی هم با کی روش دارد قرار بوده کار انتقال مهرداد پولادی به این تیم قطری را انجام دهد که ناکام مانده و حالا معلوم نیست چه آینده‌ای در انتظار این بازیکن است اما آیا پولادی به فوتبال ایران بازمی‌گردد؟ یا اگر بازگردد، باز هم پیراهن پرسپولیس را به تن خواهد کرد؟

 

پرسپولیسی‌ها به همین امید، هنوز از این بازیکن شکایت نکرده‌اند و به گفته سخنگوی باشگاه، همچنان به بازگشت او امیدوارند: «پولادی از خانواده ماست و به اعتقاد ما شکایت از او اولین قدم برای حل مشکل نیست. ما نمی‌خواهیم برای بازیکن خودمان ایجاد دردسر کنیم اما مهرداد پولادی هم باید بداند که زمان برای باشگاه پرسپولیس بسیار مهم است. ما حاضریم همانطور که مشکل ماهینی را حل کردیم - مشکل ماهینی را وکیل او حل کرد، نه باشگاه - مشکل سربازی پولادی را هم حل کنیم اما به شرطی که او بپذیرد بازیکن پرسپولیس است. مهرداد پولادی هر وقت خودش را بازیکن پرسپولیس به حساب ‌آورد، باشگاه برای حل مشکل سربازی‌اش اقدام خواهد کرد.»

 

اما آیا مهرداد پولادی که گفته بود حتی به قیمت خداحافظی از فوتبال حاضر نیست به پرسپولیس برگردد شرط تازه باشگاه را می‌پذیرد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها