کد خبر: ۲۴۶۹۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
تیم ملی بسکتبال کشورمان در نخستین دیدار خود در هفدهمین دوره جام جهانی بسکتبال تن به شکست داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، تیم ملی بسکتبال ایران اولین مصاف خود در رقابت های جهانی را مقابل اسپانیا در شهر گرانادا را با شکست آغاز کرد.

 

صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، اوشین ساهاکیان، مهدی کامرانی و حامد آفاق ترکیب شروع کننده ایران در مصاف با اسپانیا بودند.

 

سوت شروع بازی با حمله ایران همراه بود که امتیازی در بر داشت و توپ دست اسپانیا افتاد و گسول کاپیتان این تیم موفق شد با دو پرتاب پنالتی اولین امتیاز این بازی را به نام خود ثبت کند و در ادمه بازی مهدی کامرانی با یک پرتاب سه امتیازی ایران را  3 بر 2 پیش انداخت و بعد از ان نیز صمد نیکخواه بهرامی با یک سه امتیازی دیگر امتیاز 6 را برای ایران کسب کرد اما بازیکنان قدرتمند اسپانیا در ادمه موفق شدند اختلاف بازی را به سود خود افزایش دهند.

 

در این شرایط مهدی کامرانی با نفوذ های خود و پرتاب راه دور بیشترین امتیاز را برای ایران کسب کرد. کوارتر نخست بازی با دو امتیازی که گارد راس ایران وارد سبد اسپانیا کرد با نتیجه 18 بر 27 به سود اسپانیا به اتمام رسید.

 

کوارتر دوم بازی مهدی جمشیدی یکی از بازیکنان جوان و خوش آتیه تیم ملی ایران با ورود به داخل زمین با یک اقدام دو امتیازی و یک پرتاب پنالتی اختلاف بازی را به عدد 6 رساند.

 

حامد حدادی در این تایم از بازی با یک اسلم دانک امتیاز 22 را برای ایران کسب کرد. بازیکنان اسپانیا با دفاع خوب خود و مهار بازیکنان ایران در زیر حلقه اجازه پیش روی بیشتر را به بازیکنان کشورمان ندادند و نیمه اول در انتها با نتیجه 48 بر 33 به سود میزبان این دوره از مسابقات جام جهانی به پایان رسید.

 

در کوارتر سوم بازی بهنام یخچالی با یک پرتاب سه امتیاز ی در مقابل امتیاز 61 اسپانیا امتیاز ایران به عدد 41 رساند. برادران بلند قامت گسول روی حلقه به همراه رودریگز با پرتاب های پیرامونی موفق خود عامل برتری تیم ملی اسپانیا در دیدار مقابل ایران بودند. کوارتر سوم بازی با توپی که یخچالی وارد سبد اسپانیا کرد با نتیجه 50 بر 70 به پایان رسید.

 

در کوارتر چهارم با اتمام وقت های قانونی بازی، بازیکنان اسپانیا با حضور همزمان برادران گسول دو سنتر قدرتمند خود در زمین موفق شدند با نتیجه 90 بر60 به برتری برسند.

 

مهدی کامرانی با 18 و حامدحدادی با 15 امتیاز بیشترین امیاز را برای تیم ملی ایران کسب کردند.

 

در سایر نتایج روز نخست مسابقات جام جهانی در گروه A تیم برزیل با نتیجه نزدیک 65 بر 63 مقابل فرانسه به برتری رسید و صربستان نیز با نتیجه 85 بر 64 مصر را با پیروزی از پیش رو برداشت.

 

تیم ملی ایران ساعت 20:30 امروز یکشنبه 9 شهریور ماه دومین دیدار خود در جام جهانی را مقابل برزیل برگزار می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها