أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۹۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
یکی از هواداران اوساسونا نوشته است: ممنون از نکو که مطمئنم باعث آمدن این مهاجم به تیم ما شد. ببینیم که چقدر می تواند در اوساسونا تاثیر گذار باشد. مطمئنم اگر جا بیفتد می تواند گل های زیادی به ثمر برساند

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، امروز در خبرها داشتیم که کریم انصاری فرد با قراردادی دو ساله به باشگاه اوساسونا پیوسته است. وبسایت روزنامه مارکا نیز خبر پیوستن کریم به اوساسونا را بازتاب داده است.


زیر این خبر، تعدادی از کاربران این وبسایت و علاقمندان باشگاه اوساسونا نظرات خود را نسبت به این خرید باشگاه محبوبشان نوشته بودند.


در زیر نگاهی می اندازیم به واکنش اسپانیایی ها و بخصوص هواداران اوساسونا نسبت به پیوستن کریم انصاری فرد به تیم قرمزپوش پامپلونایی : " آرزوی موفقیت برای این بازیکن" " به نظر من این مهاجم جوان به اندازه کافی برای اوساسونا خوب است " " حتی با این خرید هم تیم به نسبت بازی با بارسای B خیلی تغییر نکرده . اگر بتوانیم در بازی های خارج از خانه هم مثل ال سادار بازی کنیم می توانیم امیدوار به صعود باشیم. اگر کمی خوش شانس تر باشیم می توانیم بهتر عمل کنیم "


" با خرید های امسال اعتراف می کنم که برای دیدن بازی های اوساسونا در ال سادار مشتاق تر شده ام " خرید این بازیکن به نظر من یک خرید خوب برای اوساسوناست که می تواند در خط حمله تفاوت ها را رقم بزند. اما هنوز نیاز داریم تا یک گوش چپ جذب کنیم "


" ممنون از نکو که مطمئنم باعث آمدن این مهاجم به تیم ما شد. ببینیم که چقدر می تواند در اوساسونا تاثیر گذار باشد. مطمئنم اگر جا بیفتد می تواند گل های زیادی به ثمر برساند "


مطمئنم که این بازیکن می تواند در اوساسونا برخشد. موفق باشی کریم اوساسونا " " خوش آمدی کریم. یک خرید فوق العاده " " خوش آمدی. خالا باید همه توانت را در زمین بگذاری "


" خوش آمدی کریم. حالا تو عضوی از ما هستی.امیدوارم مشکل نکو تا 2 سپتامبر حل شود در غیر این صورت یک فاجعه برای ما رخ داده است." " چرا اوساسونا یک مدافع چپ جذب نمی کند؟ برای چه سیلوا را قرض دادیم ؟ " " یک خرید خوب. امیدوارم مثل نکو در اوساسونا بدرخشد "


اینها گوشه ای از نظرات کاربران سایت مارکا نسبت به پیوستن کریم انصاری فرد به باشگاه اوساسوناست. به نظر می رسد که تاریخچه خوب نکونام و شجاعی در اوساسونا، تاثیر خود را گذشته و تقریبا غالب نظرات به این خرید اوساسونا مثبت و امیدوار کننده بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها