يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۶۹۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: من خانه‌‌ام را به دلیل مطالبات مالی باشگاه در رهن گذاشتم نه به خاطر بازیکنان و باید بگویم هیچ منتی بر سر بازیکنان پرسپولیس نیست.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،محمد رویانیان در خصوص اینکه منزل شخصی وی که برای گرفتن وام جهت پرداخت مطالبات مالی بازیکنان پیش از دربی سال گذشته در رهن بانک بود و این منزل توسط بانک مصادره شده، گفت: باید بگویم که من خانه‌‌ام را نه به خاطر بازیکنان بلکه به خاطر باشگاه در رهن بانک قرار دادم و بازیکنان اطلاعی نداشتند از اینکه این پول از کجا می‌آید. من منزلم را بابت بدهی باشگاه از دست دادم نه به خاطر بازیکنان و باید بگویم بازیکنان چه گناهی دارند؟ آنها طلبکار بودند و برای گرفتن پول‌شان فشار می‌آوردند اما نمی‌دانستند که این پول از کجا تهیه می‌شود.

 

وی ادامه داد: من خانه‌ام را از دست دادم اما باید بگویم که بازیکنان هیچ گناه و تقصیری ندارند و من به خاطر پرداخت مطالبات مالی آنها که بر عهده باشگاه بود این کار را انجام دادم. دیروز هم که منزلم را تحویل می‌دادم تعدادی از پیشکسوتان عزیز باشگاه پرسپولیس در کنارم بودند و به من دلداری می‌دادند که باید از آنها تشکر کنم. عکس و مستندات این موضوع هم وجود دارد.

 

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بهتر است بگویم این خانه را چگونه خریده‌ام،اظهار داشت: سال‌ها قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم من در این منزل مستقر بودم و پول خرید آن و نحوه تهیه آن هم کاملا شفاف و مشخص است. پول تهیه این خانه را از فروش خانه قدیمی‌ام، وامی که از نیروی انتظامی گرفتم و کمک برادرم و پول طلاهای همسرم به دست آوردم و زمانی این خانه را خریدم که آنجا ملک ارزان بود اما الان قیمت‌ها 3-2 برابر شده است.

 

رویانیان تصریح کرد: من این خانه را برای باشگاه دادم و هیچ منتی روی بازیکنان نیست و طوری نشود که مردم فکر کنند من خانه را به خاطر بازیکنان داده‌‌ام و روی سر بازیکنان منت بگذارم و آنها شرمنده شوند. من این خانه را برای مطالبات مالی باشگاه پرداخت کردم نه بازیکنان و از اینکه سرمایه‌ام را از دست دادم ناراحت نیستم و از کسی هم توقع ندارم.

 

پیشکسوتان دیروز دیدند که من خانه‌ام را دیروز تحویل دادم و همانطور که گفتم مستندات این موضوع وجود دارد.

 

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: موضوعی که باید آن را مطرح کنیم این است که زمانی که علی دایی فهمید پول مطالبات بازیکنان را از در رهن گذاشتن خانه‌ام تهیه کردم گفت که یک ریال هم از این پول برنمی‌دارد و همین کار را هم کرد و حتی یک ریال هم از این پول برنداشت و این خاطره خوبی است که من در این مورد از دایی دارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها