أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۹۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ضمن پیشنهاد به زنان خانه دار مبنی بر اینکه فرصت ادامه تحصیل را از دست ندهند، گفت: بانوان خانه دار می توانند در رشته های جدید دانشگاه آزاد اسلامی که برای خانم های خانه دار طراحی و تدوین شده است، ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه 598 روز شنبه رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی مجتبی علوی فاضل افزود: هم اکنون در چهار رشته مربی بهداشت مدارس، مربی کودک، مدیریت خانواده و طراحی دوخت در مقطع کاردانی پیوسته امکان انتخاب رشته برای خانم های خانه دار فراهم شده است.

معاون دانشگاه گفت: زنان خانه دار می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به انتخاب یکی از رشته های یادشده در مقطع کاردانی پیوسته اقدام کنند.

وی افزود: این اقدام دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا صورت گرفته که همه اقشار جامعه بتوانند از فرصت ادامه تحصیل استفاده کرده و تا سطح آگاهی و اطلاعات خود را ارتقاء بخشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها