أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۹۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
تلاش جریان رسانه ای اصلاحات برای انحراف دولت از خطوط قرمز نظام:
ابتکارِ روزنامه ابتکار در باز تعریف «خواسته مردم از روحانی» و در تضاد قرار دادن این خواسته‌ها و نظر شخص رئیس‌جمهور با «خطوط قرمز نظام» در نوع خود جالب توجه است و با یک مرور کوتاه بر یادداشت فوق می‌شود به آسانی فرمول «پوست موز» این روزنامه اصلاح‌طلب را رمزگشایی کرد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، روزنامه اصلاح‌طلب ابتکار امروز یکشنبه (9/6/93) در سرمقاله خود با عنوان «روحانی مواظب پوست موز باشد» به بررسی بخشی از صحبت‌های روز گذشته رئیس‌جمهور در نشست خبری پرداخت.

این روزنامه ابتدا به پاسخ روحانی به سوال یک روزنامه درباره فتنه می‌پردازد و متن کامل پاسخ روحانی را می‌آورد و سپس مدعی می‌شود که «این نوع جهت گیری رسانه ای در کنار تحلیل و تفسیرهای جهت دار درباره عملکرد دولت، خبر از یک استراتژی رسانه ای تازه می‌دهد».



نویسنده سرمقاله پس از آن خواسته مردم و هواداران روحانی را در مقابل خطوط قرمز نظام تعریف می‌کند و روحانی را قائل به پاسخ و عملیاتی کردن این خواسته‌(مردمی) پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری می‌داند و در انتها با زیرکی مخالفان دولت را به تلاش برای شکاف میان مطالباتِ مردمی و خطوط نظام تضاد معرفی می‌کند!

یعنی همان تضادی که نویسنده در ابتدای متن به صراحت از جانب خود اعلام و تاکید می‌کند: " این افراد با اطلاع کامل از خواسته‌ها و مطالبات حامیان روحانی تلاش می‌کنند او را در موقعیتی قرار دهند که میان خط قرمزهای نظام و شعارهای انتخاباتی اش، مجبور به انتخاب یکی شود".

ابتکارِ روزنامه ابتکار در باز تعریف «خواسته مردم از روحانی» و در تضاد قرار دادن این خواسته‌ها و نظر شخص رئیس‌جمهور با «خطوط قرمز نظام» در نوع خود جالب توجه است و با یک مرور کوتاه بر یادداشت فوق می‌شود به آسانی فرمول «پوست موز» این روزنامه اصلاح‌طلب را رمزگشایی کرد؛

1- خواسته مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم حمایت از فتنه‌گران بود.

2- خواسته مردم و هواداران روحانی در تضاد با خطوط قرمز نظام است.

3- روحانی پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری شعار حمایت از فتنه‌گران سر داده است و اکنون باید میان آن شعار و خطوط قرمز نظام یکی را برگزیند.

4- مخالفانِ دولت تلاش می‌کنند میان مطالباتِ مردمی و خطوط نظام تضاد ایجاد کنند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها