يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۷۰۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال استقلال از بازيكنان اين تيم خواست به مباحث مالي و پاداش‌ها توجهي نداشته باشند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه،  طي هفته هاي گذشته اعضاي هيات مديره استقلال با پرداخت پاداش به بازيكنان موافقت كرده تا اين تيم از روحيه خوبي برخوردار باشد اما سرمربي تيم استقلال در صحبت‌هايش با بازيكنان از آنها خواست به فكر رقم پاداش و اين گونه مسائل نباشند.


وي خطاب به بازيكنان گفت: شما به سال گذشته خود نگاه كنيد و شرايط آن زمان را با امروز بسنجيد و ببينيد شرايط چگونه است. اينكه چقدر پاداش مي‌گيريد مهم نيست بلكه به اين فكر كنيد كه زحمات شما به چشم اعضاي هيات مديره مي آيد.


قرار است به خاطر پيروزي مقابل گسترش فولاد هم به بازيكنان پاداش پرداخت شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها