أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۷۰۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
قرار بود پیش از آغاز فصل ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس پرداخت شود اما این اتفاق رخ نداده و این سؤال پیش می‌آید که چرا چنین اتفاقی رخ داده است؟

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس از سوی وزارت ورزش و جوانان، امیر رضا خادم نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال و همچنین مدیران جدید این باشگاه بارها اعلام کردند که به لطف حضور اسپانسری 30 میلیارد تومانی سرخپوشان برای اولین بار در تاریخ خود بدون مشکل مالی و با جیب پر فصل را آغاز می‌کنند. حتی مقرر شد پیش از آغاز فصل 30 درصد از قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداخت شود اما این اتفاق رخ نداده است.

در شرایطی که خادم، سیاسی، خواجه‌وند، رحیمی و ... بارها مدعی شدند اسپانسر باشگاه پرسپولیس تا امروز بیش از 10 میلیارد تومان به بدنه باشگاه تزریق کرده اما بازیکنان این تیم از بی‌پولی و عدم عمل به تعهدات مالی باشگاه صحبت می‌کنند.

در این حال چند سؤال پیش می‌آید، 10 میلیاردی که گفته می‌شود از سوی اسپانسر به باشگاه پرسپولیس تزریق شده کجا خرج شده است؟ آیا این پول خرج بدهی‌های گذشته باشگاه شده است؟ اگر اینطور است چرا بدهی باشگاه پرسپولیس به کشتی‌گیران پرداخت نشد تا اموال این باشگاه تهدید به توقیف نشود؟ چرا هر روز نام یک طلبکار جدید مطرح می‌شود؟ چرا بازیکنان پرسپولیس از بی پولی شکایت می‌کنند؟ چرا مسئولان باشگاه نتوانستند در فصل نقل و انتقادات به خوبی عمل کنند و بازیکنان بزرگی را جذب پرسپولیس کنند؟ و چندین و چند سؤال دیگر.

به نظر می‌رسد این روزها پرسپولیس شاهد جنگ قدرت شدید در هیئت مدیره و اسپانسر این باشگاه است، جایی که اسپانسر تحویل چک دو میلیاردی را منوط به اجرای تعهدات باشگاه می‌داند، تعهداتی که هنوز معلوم نیست شامل چه چیزهایی می‌شود. شنیده می‌شود عدم پرداخت پول توسط اسپانسر به باشگاه پرسپولیس اهرم فشاری از طرف اسپانسر است برای ایجاد تغییر و تحولات در باشگاه پرسپولیس.

نکته جالب اینجاست اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مثل سیاسی و خواجه‌وند اصرار دارند که اسپانسر تمام تعهدات خود را در قبال باشگاه انجام داده، چیزی که در صحبت‌های رحیمی خیلی سخت می‌توان به آن می‌رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها