يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۷۰۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: کنفرانس‌های خبری باید ۵ یا ۱۰ دقیقه باشد.

به گزارش پایگاه 598،صمد مرفاوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد نیمکت نشینی پیروز قربانی و اینکه گفته شده او به خاطر بازی ضعیف مقابل تراکتورسازی در ترکیب قرار نگرفت، گفت:‌ تصمیمی که من گرفتم ربطی به بازی های قبل نداشت و اینکه قربانی بازی نکرد، یک تصمیم فنی و تاکتیکی از سوی من بود. من سرمربی هستم و تحلیل خودم را دارم، همانطور که بازیکن هم تحلیل خودش را دارد و ممکن است برداشت خودش را از نیمکت نشینی داشته باشد. نمی توانم تیمم را بر اساس نظر بازیکن یا دیگران جلو ببرم.

او در مورد ناراحتی قربانی و اینکه گفته از رفت و آمد به تمرین صبا خسته شده است، تاکید کرد: هر بازیکنی از نیمکت نشینی ناراحت می شود و این موضوع طبیعی است که پیروز ناراحت باشد. اگر او از رفت و آمد به تمرین صبا ناراحت است باید بگویم که این وضعیت برای من و دیگران هم وجود دارد. اگر قربانی در این خصوص ناراحت است بهتر است آن را با باشگاه در میان بگذارد و این مسائل به من مربوط نمی شود.

مرفاوی که در این بازی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر نشد در این خصوص عنوان کرد: اگر الگوی ما AFC است باید بگویم که کنفرانس ها باید 5 یا 10 دقیقه باشد. من منظور خاصی نداشتم و منظورم این نبود که چرا علی دایی زیاد حرف زده و حرف هایم را کلی گفتم. بازیکنان در اتوبوس منتظر بودند و نمی توانستم صبر کنم، این در حالی است که یک ساعت در رختکن به خاطر طولانی شدن کنفرانس صبر کرده بودم. ما رئیس جمهور نیستیم که 2 ساعت در سالن کنفرانس بنشینیم.

سرمربی صبا در خصوص باخت به پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس برای برد نیامده بود ولی آنها بهتر از ما بازی و از موقعیت های خود استفاده کردند. پرسپولیس دفاع تیمی را با جمع شدن در زمین خودش خوب انجام داد و اجازه توپ گیری و ایجاد موقعیت را از ما گرفت. گل دقایق ابتدایی که حاصل اشتباه بازیکن ما بود، نقش مهمی در نتیجه داشت و همین موضوع باعث شد نظم تیمی ما به هم بریزد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها