أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۷۰۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس گفت: «تایم کنفرانس خبری دایی دقیقا 15 دقیقه و 30 ثانیه شد و اظهارات مرفاوی بر پایه منطق نیست.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حمید عباسی درباره شایعه حضور عماد رضا در پرسپولیس عنوان کرد: «این بحث فقط در سطح رسانه ها عنوان شده است با عماد هیچ صحبتی نکرده ایم.»

 

وی افزود: «دایی فعلا گزینه ای به جای رضا نوروزی در نظر ندارد و با همین نفرات به کارمان ادامه می دهیم.»

 

عباسی در خصوص اعتراض مرفاوی به طولانی شدن نشست خبری دایی گفت: «مرفاوی گفته که تایم کنفرانس خبری علی دایی سرمربی پرسپولیس پس از دیدار این تیم با صبا بسیار زیاد بوده و من بیکار نیستم که بخواهم برای برپایی کنفرانس خبری‌ام منتظر بمانم. این در حالی است که تایم کنفرانس خبری دایی دقیقا 15 دقیقه و 30 ثانیه شد و در حالی که خبرنگاران باز هم سوال داشتتند ما به دلیل تمام شدن زمان کنفرانس از آنها عذرخواهی کردیم و نشست را به پایان رساندیم.»

 

عباسی ادامه داد: «امیدواریم مربیان تیم‌ها اگر اظهار نظری می‌کنند، این اظهارات‌شان بر پایه منطق باشد چرا که کنفرانس خبری علی دایی دقیقا 15 دقیقه و 30 ثانیه به طول انجامید.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها