کد خبر: ۲۴۷۰۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: «شک ندارم در این بازی هم تشویق آنها برای من مثل یک بمب روحیه خواهد بود و انگیزه‌ام را دوچندان خواهد کرد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، روزی که محسن فروزان به جای سیدمهدی رحمتی وارد استقلال شد، کسی فکر نمی‌کرد بتواند جای خالی این دروازه‌بان را پر کند اما فروزان بازی به بازی بهتر شد و حالا به دروازه‌بانی قابل اتکا تبدیل شده است.

 

فروزان در بازی با گسترش‌فولاد هم چند موقعیت خیلی خوب را از آبی‌های تبریزی گرفت تا ثابت کند بیهوده درون دروازه استقلال قرار نگرفته است. او بسیار امیدوار است بتواند در جام ملت‌های آسیا پیراهن تیم‌ملی ایران را برتن کند و برای این منظور قصد دارد نهایت تلاش خود را برای کسب موفقیت انجام دهد. گفتگو با محسن فروزان را در ادامه می‌خوانید. 

 

* از بازی با گسترش فولاد شروع کنیم، برد خوبی کسب کردید.

- خدا را شکر تیممان شرایط بسیار خوبی دارد. بازی زیبایی مقابل گسترش‌فولاد انجام دادیم و حقمان پیروزی بود، البته گسترش فولاد هم عملکرد مطلوبی داشت و در چند صحنه خطرساز شد اما خوشبختانه هر طور بود، ٣ امتیاز را به دست آوردیم.

 

* خیلی‌ها معتقدند، استقلال فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارد. دلیل این مسأله چیست؟

- ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و از طرفی کادرفنی با دانشی در تیممان حضور دارد. قلعه‌نویی به عنوان یک مربی کاربلد واقعا تأثیر زیادی در این نوع فوتبال داشته است؛ امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم همچنان هواداران را خوشحال کنیم.

 

* می‌توان استقلال را از حالا مدعی اول قهرمانی دانست؟

- ما قطعا مدعی اصلی هستیم. به نظرم استقلال در وضع کنونی شایسته کسب عنوان قهرمانی است و باید این روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم به چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم، البته کارمان آسان نیست. تیم‌های زیادی هستند که هدفشان قهرمانی است و نباید هیچ تیمی را دست‌کم بگیریم.

 

* از عملکردت در ٦ هفته ابتدایی راضی هستی؟

- در این خصوص بهتر است کادرفنی نظر بدهد اما باید بگویم شرایط بسیار خوبی دارم. من جدا از این‌که همراه تیم تمرین می‌کنم، به صورت اختصاصی هم تمریناتم را دنبال می‌کنم چرا که می‌خواهم به بهترین شرایط ممکن برسم. خدا را شکر در حال حاضر از نظر روحی و بدنی خیلی آماده‌ام و همان دروازه‌بانی هستم که دوست دارم.

 

* به نظر خودت توانسته‌ای جای مهدی رحمتی را در استقلال پر کنی؟

- رحمتی دوست من است؛ او دروازه‌بان بزرگی است که برای استقلال زحمت کشیده است. من نیامده‌ام که جای کسی را پر کنم چون هر آدمی قابل احترام است. من تلاش خواهم کرد تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و برای موفقیت خودم تلاش می‌کنم.

 

* معمولا دروازه‌بانان استقلال رکورددار کلین شیت در فصول مختلف بوده‌اند. مهدی رحمتی هم همین‌طور بود، تو نیز از این حیث رکورددار می‌شوی؟

- من تا همینجا رکورددار هستم. در ٦ بازی ٣ بار کلین شیت کرده‌ام و می‌خواهم باز هم این رکورد را ارتقا بدهم. امسال دیگر ‌سال من است و باید توانایی‌هایم را نشان بدهم.

 

* نزد هواداران استقلال هم محبوب شده‌ای، از این بابت چه حسی داری؟

- از این‌که هواداران این‌قدر دوستم دارند خوشحالم. شک ندارم در این بازی هم تشویق آنها برای من مثل یک بمب روحیه خواهد بود و انگیزه‌ام را دوچندان خواهد کرد. از آنها ممنونم و امیدوارم لایق تشویق‌هایشان باشم. به آنها قول می‌دهم هر کاری انجام دهم تا بتوانم جواب محبت‌هایشان را بدهم. 

 

* در سال‌های گذشته چندبار به تیم‌ملی دعوت شدی اما هرگز بازی نکردی، با شرایطی که الان داری چقدر امیدواری به پیراهن تیم‌ملی برسی؟

- همانطور که گفتم امسال اهداف زیادی دارم. قطعا رسیدن به تیم‌ملی برایم اهمیت زیادی دارد. اگر به همین شرایط خوبم در استقلال ادامه بدهم، می‌توانم به تیم‌ملی برسم. به دلم افتاده دروازه‌بان اول تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا محسن فروزان است. امیدوارم احساسم برخلاف همیشه اشتباه نکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها