أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۷۰۴۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، نصرالله پژمان‌فر اظهار کرد: تلاش ما این بود که نظام جامع رسانه‌ای به صورت طرح نباشد بلکه به صورت لایحه باشد چرا که این طرح بار مالی دارد.

او ادامه داد: اگر ما در مجلس بخواهیم چنین طرحی را مطرح کنیم به دلیل مسائلی مثل بیمه و یا سایر خدماتی که قرار است به خبرنگاران داده شود یا باید طرح ناقصی را ارائه کنیم و یا اگر طرح کاملی باشد شورای نگهبان به دلیل بار مالی، آن را برگشت خواهد داد.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: طرح نظام جامع رسانه‌ای در مجلس قبل هم چندین بار بین دولت و مجلس رفت‌و‌آمد کرد و ما پیگیری‌های زیادی کردیم تا نظام جامع رسانه سریع‌تر مطرح شود. نظام جامع رسانه می‌تواند بسیاری از مشکلات رسانه‌های دیجیتال و مکتوب را حل کند و در جهت توسعه رسانه‌ها و ارائه خدمات به اهالی رسانه مفید باشد.

این عضو کمیسیون فرهنگی تأکید کرد: ما گفته‌ایم که اگر دولت لایحه را به مجلس بیاورد ما به سرعت آن را در کمیته بررسی و در کمیسیون فرهنگی جمع‌بندی می‌کنیم و به صحن علنی مجلس می‌فرستیم اما متأسفانه با گذشت یک سال از وعده‌های داده شده تا به حال چیزی به کمیسیون ارائه نشده است.

این نماینده مجلس افزود: نزدیک یک سال است که دولت می‌خواهد این لایحه را به مجلس بیاورد منتها من فکر می‌کنم انگیزه جدی برای این موضوع وجود ندارد.

پژمان‌فر در ادامه به سختی و مشکلات خبرنگاران اشاره کرد و گفت: در روز خبرنگار آقای رئیس جمهور اعلام کردند بیمه‌های تکمیلی را به خبرنگاران می‌دهند اما امروز خیلی از خبرنگاران بیمه‌های اولیه را هم ندارند و ایشان وعده بیمه تکمیلی را می‌دهند. این خیلی بد است که دولت وعده‌هایی بدهد که عملی نیست.

او اضافه کرد: لااقل به خبرنگارانی که تلاش می‌کنند احترام بگذارند. در خیلی از کشورها خبرنگاری به عنوان شغل سخت و زیان‌آور تلقی شده و خدمات ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته می شود. اگر در کشور ما چنین نیست حداقل امنیت شغلی، اقتصادی و درمانی برای یک خبرنگار وجود داشته باشد که متأسفانه اینچنین نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها