يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۷۰۶۱
زمان انتشار: ۱۹:۰۷     ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، مرتضی حاجی وزیر آموزش و پرورش در دولت اصلاحات عصر امروز یکشنبه در حاشیه مراسم هفتمین شب درگذشت پدر اکبر ترکان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس با سرلیستی اکبر ناطق‌نوری اجماع خواهند داشت؟گفت:‌ هنوز بسیار زود است تا بخواهیم درباره سرلیستی صحبت کنیم.

وی افزود: ابتدا باید کاندیداها مشخص شوند و پس از آن درباره سرلیستی تصمیم بگیریم، البته برای انتخابات سرلیست و ته لیست تفاوتی نمی‌کند و هرکس وارد مجلس شود به عنوان نماینده باید خدمت کند.

وزیر دولت اصلاحات درباره تشکیلات ندا(نسل دوم اصلاح‌طلبان)، گفت: ما به همه سلایق احترام می‌گذاریم. در این تشکیلات هم عده‌ای جوان ابراز علاقه کرده‌اند که فعالیت داشته باشند.

وی در خصوص دلخوری‌های پیش آمده به دلیل نام‌گذاری نسل دوم اصلاح‌طلبان، گفت: آنها برای خودشان نام‌گذاری کردند، شما برای خودتان سخت نگیرید.

وزیر دولت اصلاحات درباره اظهارات عطریان‌فر مبنی حضور در انتخابات مجلس با سرلیتی علی لاریجانی، تصریح کرد: این نظر آقای عطریان‌فر است، البته من موافق این نظر نیستم.

حاجی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اظهارات اخیر حجاریان پیرامون دولت یازدهم و اینکه اصلاح‌طلبان ستون فقرات دولت روحانی هستند؟ اظهار داشت: تعابیری که به کار می‌رود مبتنی بر سلیقه افراد در تشخیص آن مسئله رخ داه است.

وی خاطرنشان کرد: تشخیص آقای حجاریان که اصلاح‌طلبان ستون فقرات این دولت هستند شاید به دلیل این باشد که جمعی از آنها در دولت حضور دارند، اما اینکه چه اندازه کارآمدی داشته و بتوانند در جهت‌دهی خطوط دولت نقش داشته باشند را باید در عمل دید. به هرحال باید زمان بیشتری از عمر این دولت بگذرد تا بتوان بهتر در این زمینه قضاوت کرد؛ اصلاح‌طلبان در این دولت حضور دارند، حال آنها یا ستون فقرات، یا دست یا پا و یا مغز دولت بوده و فعالیت می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها