أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۷۰۸۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۱۰ شهريور ۱۳۹۳

مدیر عامل شرکت بیمه ایران در باره ضرورت تهیه الحاقیه بیمه شخص ثالث هشدار داد و گفت : نرخ دیه در ماه های حرام افزایش می یابد و از رانندگان وسایل نقلیه موتوری می خواهیم هر چه سریعتر برای دریافت الحاقیه اقدام کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از واحد مرکزی خبر ،محمود امرالهی امروز در مراسم رونمایی از خدمت جدید بیمه ای " مان" تصریح کرد: اگر الحایقه را تهیه نکیند در صورت بروز حادثه نمی توانید خسارت کامل دریافت کنید.
 
قوه قضائیه نرخ دیه امسال را در ماههای حرام ۲۰۰ میلیون تومان تعیین کرده که حدود پنجاه میلیون تومان بیشتر از پارسال است.
 
امرالهی اعلام کرد: هنوز نیمی از بیمه گزاران بیمه ایران برای دریافت الحاقیه مراجعه نکرده اند.
 
چنانچه حادثه منجر به فوت یا نقص عضو در ماههای حرام روی دهد مقصر حادثه باید خسارت ماههای حرام را پرداخت کند که دست کم حدود پنجاه میلیون تومان بیشتر از ماههای عادی است.
 
رجب ، ذی القعده ، ذی الحجه و محرم ؛ ماه های حرام سال است.
 
قوه قضائیه در سال جدید نرخ دیه را در ماههای عادی از ۱۱۴ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان و در ماههای حرام از ۱۵۲ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون افزایش داده است.
 
شرکت بیمه ایران در اجرای برنامه ‌های توسعه بیمه زندگی، طرح بیمه‌ مان ( ماندگاری ، امید ، نشاط) را امروز رونمایی کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها