أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۷۱۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام محمدحسین شمس مدیر دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از سفر این مرجع تقلید به مشهد مقدس در آستانه میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد.

وی با بیان این که سفر این مرجع تقلید به مشهد مقدس علمی، زیارتی و تبلیغی خواهد بود، افزود: حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی روز سه شنبه یازدهم شهریورماه به مشهد مقدس سفر می کنند.

مدیر دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار با ائمه جماعات و روحانیان مشهد را از جمله برنامه های سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به مشهد مقدس ذکر و اضافه کرد: این دیدار صمیمی چهارشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

حجت الاسلام شمس تصریح کرد: حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در مدت حضور خود در مشهد مقدس درس خارج پیرامون هلال ماه در حسینیه مدرسه علمیه سیادت واقع درچهار راه زرینه برگزار خواهند کرد.

وی بیان کرد: جلسه درس خارج این مرجع تقلید در مشهد مقدس درباره رؤیت هلال از روز شنبه هفته آینده برگزار می شود.

حجت الاسلام شمس درباره شروع درس خارج این مرجع تقلید در شهر مقدس قم در سال تحصیلی جدید نیز خاطرنشان کرد: درس خارج ایشان از 29 شهریورماه در مسجد اعظم قم آغاز خواهد شد.

گفتنی است، هر ساله و همزمان با تعطیلات تابستانی شماری از مراجع تقلید و علمای برجسته سفر علمی، تبلیغی و زیارتی به مشهد مقدس دارند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسا، در تعطیلات تابستانی امسال نیز حضرات آیات لطف الله صافی گلپایگانی، ناصر مکارم شیرازی، جعفر سبحانی و علوی گرگانی به مشهد مقدس سفر کردند.

حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی نیز همچون سنوات گذشته در ایام تابستان به شهر دماوند سفر کرد و در این شهر به ادامه برنامه های علمی، تحقیقی و فرهنگی خود پرداخت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها