کد خبر: ۲۴۷۱۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: «تراکتورسازی ای که من درست کردم سال گذشته قهرمان حذفی شد، بازیکنانی که من در فولاد تربیت کردم باعث قهرمانی این تیم در لیگ شدند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مجید جلالی همواره مدعی فوتبال نوین در کشورمان بوده است اما نتایجی که او در سایپا تاکنون کسب کرده چنگی به دل نمی‌زند. از طرفی تیم‌هایی که مقابل سایپا در این فصل قرار گرفته مدام از نوع بازی این تیم که بیشتر فوتبال دفاعی انجام داده انتقاد کرده‌اند.

 

جلالی با این‌که از دو بازی گذشته خود ٤ امتیاز کسب کرده اما تیم او مثل ‌سال گذشته (تراکتورسازی) نتوانسته موجب رضایت اهالی فوتبال شود. جلالی اما تعبیر دیگری از فعالیتش در سایپا دارد. او همچنان روی بازیکن‌سازی تأکید می‌کند و حتی موفقیت‌های اخیر فولاد خوزستان را هم مدیون اقدامات خودش در این تیم تلقی می‌کند.

 

گفتگو با مجید جلالی را در ادامه می‌خوانید:

 

* این روزها شاهد هستیم موجی از انتقادها دوباره به سمت مجید جلالی آمده است؛ اتهام جدیدی هم به سایپا زده شده، این‌که بازیکنانتان وقت تلف می‌کنند. پاسخ شما به منتقدان چیست؟

- من دوست دارم آنهایی که از سایپا انتقاد می‌کنند، یک بار به ورزشگاه بیایند و نوع بازی ما را ببینند. منتقدان از سایپا و نوع تفکرات من فقط از روی نتیجه بازی ما را مورد تحلیل قرار می‌دهند که این غیرمنصفانه است. ما در بازی با استقلال، فولاد و خیلی از بازی‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتیم. موقعیت‌های بسیار زیادی به دست می‌آوریم اما نمی‌توانیم استفاده کنیم.

 

* اما این انتقادها فقط به سایپا ختم نمی‌شود، در تراکتورسازی، فولاد و... نیز همین شرایط علیه شما وجود داشت؟

- من این موضوع را قبول ندارم. در تراکتورسازی ما صدرنشین بودیم یا در فولاد آینده‌نگری کردیم. همین تیم فولاد و جوانانی را که باعث درخشش این تیم شده‌اند من از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان آوردم. چرا کسی اینها را نمی‌بیند؟ من احساس می‌کنم برخی افراد با من مشکل شخصی دارند وگرنه دلیلی ندارد این طور رفتارها را شاهد باشیم.

 

* فکر نمی‌کنید این افرادی که شما می‌گویید از روی کارنامه شما قضاوت می‌کنند؟

- اینطور نیست چون اگر می‌خواستند کارنامه‌ام را ملاک قرار دهند، طور دیگری باید رفتار می‌کردند. من با پاس قهرمان شدم، با صباباتری قهرمان شدم، تیمی که من درست کردم (تراکتورسازی)‌ سال گذشته قهرمان حذفی شد، بازیکنانی که من در فولاد تربیت کردم باعث قهرمانی فولاد در ‌سال گذشته شدند و... اینها جزو کارنامه من نیست؟

 

* پس دلیل این موضوع چیست؟

- شاید خیلی‌ها از شخصیت من سوءاستفاده می‌کنند. من اهل هیاهو و اعتراض و دعوا نیستم. اگر بودم قطعا همین منتقدها به خودشان اجازه نمی‌دادند مرا اینطور به نقد بکشند. البته من حرف‌هایی را که زده می‌شود نقد نمی‌دانم!

 

* شما به این نکته اشاره کردید که کسی بازی‌های تیم شما را نمی‌بیند و قضاوت‌ها از روی نتایج است ولی بازی استقلال را که همه دیدند، در آن بازی هم برخی بازیکنان شما رو به وقت تلف کردن آورده بودند!

- اصلا چنین چیزی درست نیست. بعد از بازی با استقلال دو بازیکن ما به‌خاطر دوندگی زیاد زیر سرم رفتند. مگر می‌شود وقت تلف کنیم آن وقت بازیکنانمان به مشکل بخورند؟ این صحبت‌ها منطقی نیست. البته من این حواشی را بی‌ارتباط با صحبت‌هایی که بعد از جام‌جهانی درباره کی‌روش انجام دادم، نمی‌بینم.

 

* یعنی برای خودتان دشمن تراشیده‌اید؟

- این را نمی‌دانم اما انتقادها از من از روی عصبانیت است. من درباره کی‌روش نظرم را گفتم، نظر شخصی‌ام و بس، اما علیه من موضع گرفتند که جلالی در حد کی‌روش نیست و... من نمی‌دانم اگر بخواهم از کسی انتقاد کنم باید حتما هم سطح آن فرد باشم؟ اگر اینطور باشد که کسی اصلا نباید انتقاد کند. من اگر حرفی زدم، صرفا به خاطر فوتبال کشورم بود وگرنه در تمام این سال‌ها ثابت کرده‌ام که نه با کسی دشمنم و نه طرفدار کسی هستم. من صرفا طرفدار فوتبال کشورم هستم.

 

* برخی از منتقدان شما معتقد هستند که شما با رفتن کی‌روش خوشحال هستید و امیدوارید او دیگر به ایران برنگردد. واقعا اینطور است؟

- اصلا به من ربطی ندارد که کی‌روش بماند یا نماند. من نظرم را گفتم حال می‌خواهند قبول کنند یا نه. من فقط نگران شرایط تیم‌ملی هستم. تیم‌ملی ما چندماه دیگر باید در جام ملت‌های آسیا شرکت کند اما هنوز تکلیف سرمربی مشخص نیست. واقعا شرایطی پیش‌آمده که دوست ندارم دیگر درباره کی‌روش حرفی بزنم و سکوت می‌کنم تا همه چیز روشن شود.

 

* به آینده سایپا خوش‌بین هستید؟

- صد‌درصد خوشبینم. ما تیمی هستیم که موقعیت‌های گل زیادی ایجاد می‌کنیم و این یعنی این‌که تیمی هجومی و خوبي هستیم. مشکل ما گل نکردن توپ‌هاست که باید درصدد رفع آن برآییم. قطعا آینده از آن جوانان سایپا است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها