أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۷۱۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
مدافع خارجی استقلال بدون هماهنگی کادر فنی تیم به ارمنستان سفر کرد تا حالا خبر نقره داغ شدن این بازیکن پس از بازگشت به ایران شنیده شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، هرایر مگویان به منظور حضور در اردوی تیم ملی ارمنستان، بعد از بازی با گسترش ایران را به مقصد کشورش ترک کرد. مثل اینکه مگویان برای سفر به کشورش با امیر قلعه نویی هماهنگی های لازم را انجام نداده و همین باعث ناراحتی سرمربی استقلال شده است.

 

قلعه نویی وقتی شنید هرایر مگویان تهران را به مقصد ایروان ارمنستان ترک کرده و در بازی هفته هفتم مقابل نفت مسجد سلیمان غایب است به شدت از این موضوع ناراحت شد و تمام دق و دلی این داستان را سر ادموند اختر خالی کرد.

 

سرمربی استقلال که دیواری کوتاه‌تر از اختر، مدیر نقل و انتقالات مگویان، نیافته بود وقتی او را در محل تمرین تیمش دید به سمتش رفت و گفت: «چرا مگویان بدون هماهنگی به کشورش رفته است؟» اختر نیز در پاسخ به سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت او هماهنگ کرده و باید برای تیم ملی کشورش بازی کند.

 

قلعه نویی به قدری از این حرکت مگویان ناراحت شده که تصمیم به جریمه این بازیکن و پس از بازگشت به ایران را گرفته است. برخی می گویند که این جریمه تبعید به نیمکت خواهد بود.

 

این در حالی است که مگویان در چند هفته گذشته خیلی خوب توانسته بود خودنمایی کند و به همین خاطر دغدغه ای از بابت بازگشت دو مدافع میانی استقلال و تبعید به نیمکت نداشت اما حالا خودش باعث نیمکت نشینی اش خواهد شد. در اینصورت فوتبال او شاید برای مقطعی تمام شود و حتی تیم ملی را هم از دست بدهد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها