أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۴۷۱۷۴
زمان انتشار: ۱۶:۲۶     ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
دروازه‌بان تیم فوتبال راه‌آهن اعلام کرد که دلیل خط خوردنش از تیم امید ایران فنی نبوده است.
امیر عابدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیتش در تیم راه‌آهن گفت: فعلاً مشغول تمرین هستم و شرایط خوبی دارم. تا زمانی که بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم تمریناتم را به سختی انجام می‌دهم.

وی ادامه داد: به طالب‌لو و ننزیچ احترام می‌گذارم اما خودم به سن و سال اعتقادی ندارم به خاطر همین مطمئن هستم می‌توانم در آینده‌ای نزدیک نظر حمید استیلی را برای حضور در ترکیب راه‌آهن جلب کنم.

دروازه‌بان راه‌آهن درباره شرایط این تیم در مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: کارمان را دیرتر از دیگر تیم‌ها آغاز کردیم اما تیم روز به روز بهتر می‌شود، البته در بازی آخر با پدیده خیلی بد بودیم اما سعی می‌کنیم دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد. شکست به پدیده را در همان مشهد خاک کردیم.

عابدزاده در مورد حضور علی کریمی در تمرین راه‌آهن و کری خوانی با کاپیتان سابق پرسپولیس در ضربات پنالتی، اظهار داشت: وقتی کریمی را در تمرین راه‌آهن دیدم خیلی خوشحال شدم، کریمی بازیکن مورد علاقه من در فوتبال ایران است. وقتی او به تمرین آمد با هم مسابقه پنالتی دادیم که من نتوانستم پنالتی‌های کریمی را مهار کنم. واقعاً گرفتن پنالتی او کار مشکلی است.

وی در واکنش به صحبت‌های نلو وینگادا مبنی بر اینکه خط خوردنش از تیم امید فقط به خاطر مسائل فنی بوده است، گفت: برای وینگادا احترام زیادی قائل هستم اما باید بگویم خط خوردنم از تیم امید فنی نبود چون همه دیدند چه عملکردی در تمرینات تیم امید داشتم و از همه بهتر بودم.

دروازه‌بان راه‌آهن ادامه داد: می‌دانم دست‌های پشت پرده من را از تیم امید دور کرد، البته این مسائل به فدراسیون فوتبال ارتباطی ندارد بلکه از طرف دستیاران وینگادا مشکلاتی به وجود آمد. فعلاٌ به خاطر شرایط خاص تیم امید نمی‌خواهم بیشتر از این صحبت کنم.

عابدزاده در پاسخ به این سؤال که آیا از خط خوردن از فهرست تیم امید ناراحت است، گفت: من به کار خودم اعتقاد دارم. واقعیت این است که سقف آرزوهای من تیم امید نیست بلکه آرزوهای بزرگتری دارم. اگر در این فصل برای راه‌آهن بازی کنم حتی به فکر تیم ملی هم خواهم بود. من دوست داشتم به تیم امید کمک کنم اما حالا که خودشان نمی‌خواهند کمک نمی‌کنم!

وی در خصوص اینکه آیا تیم امید می‌تواند در بازی‌های آسیایی اینچئون عملکرد خوبی داشته باشد، اظهار داشت: امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس در مورد اینکه آیا طلبش را از این باشگاه گرفته عنوان کرد: بخش زیادی از طلبم را نگرفته‌ام و فقط حدود 10 درصد از طلبم را از رحیمی دریافت کردم. از رحیمی خواهش می‌کنم اگر می‌شود طلب من را هم پرداخت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها