أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۷۱۷۵
زمان انتشار: ۱۷:۲۱     ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اعمال نفوذ و دخالت وزارت ورزش و جوانان در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران صحت داشته باشد، مجلس ساکت نمی‌نشیند و حتماً موضوع را به‌جد پیگیری خواهد کرد.

به گزارش 598 به نقل از تسنيم ، مهرداد بذرپاش عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرهای رسیده حاکی از این است که وزارت ورزش و جوانان در انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر تهران اعمال نفوذ و دخالت می‌کند، گفت: اگر این موضوع صحت داشته باشد، مجلس ساکت نمی‌نشیند و حتماً موضوع را به‌جد پیگیری خواهد کرد.

وی افزود: البته با شناختی که از وزیر ورزش داریم، این امر بعید به نظر می‌رسد و بهتر است وزارتخانه، موضوع جوانان و ورزش را با جدیت پیگیری کند و خود را درگیر حواشی نکرده و به‌طرفداری از یک جناح خاص وارد عرصه شورای شهر نشود.

عضو هیأت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: قطعاً اعضای شورای شهر افرادی مستقل هستند و هرگونه توصیه و سفارش به این عزیزان، توهین به جایگاه نمایندگی مردم خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها